וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יובנטוס תנסה לצרף את סרחיו ראמוס בקיץ

באיטליה טוענים שהגברת הזקנה תנסה לנצל את הסערה בריאל. העיתונאי האיטלקי הבכיר לואיג'י גולפה טוען: פפ גווארדיולה כבר סיכם ביובנטוס

עריכת וידאו: מתן חדד

הדיווחים על כך שמרסלו יעבור בקיץ הקרוב מריאל מדריד ליובנטוס לא פוסקים, אולם היום (שבת) נטען באיטליה שהמגן הברזילאי הוא לא שחקן הבלאנקוס היחיד שעשוי לעשות את הדרך לטורינו. על פי דיווחים, הגברת הזקנה עשויה לנצל את העימות בין סרחיו ראמוס ופלורנטינו פרס, כמו גם את הגעתו הצפויה של ז'וזה מוריניו (איתו הקפטן לא ממש הסתדר), כדי לנסות ולרכוש את הבלם המצוין.

אבל גם זה לא הכל. מי שנכח אמש ביציע וצפה מקרוב ב-1:4 הקליל על אודינזה היה ז'ורז'ה מנדש, המוכר כסוכנו של כריסטיאנו רונאלדו אך מייצג גם את מי שהוזכר כמחליפו - הכוכב העולה ז'ואאו פליקס מבנפיקה. מנדש נפגש עם המנהל המקצועי של הגברת הזקנה פאביו פראטיצ'י והשניים דנו באפשרות שיובה תרכוש את היהלום הצעיר, שמבוקש פחות או יותר בכל היבשת. באלופת איטליה יש לסוכן-העל נציג נוסף מלבד רונאלדו - ז'ואאו קאנסלו.

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד. רויטרס
בדרך לטורינו? ראמוס/רויטרס

פפ גווארדיולה נמצא כעת בעיצומו של מאבק האליפות של מנצ'סטר סיטי מול ליברפול בפרמיירליג, אבל באיטליה מדווחים שקבלן התארים מברצלונה כבר סיכם את תנאיו כמחליפו של מסימיליאנו אלגרי כמאמן יובנטוס בעונה הבאה. לואיג'י גולפה, העיתונאי האיטלקי הנחשב, טוען שלגווארדיולה יש סיכום בעל פה עם הגברת הזקנה על חוזה לארבע שנים.

"לפי מה שאני מבין גווארדיולה כבר סיכם עם יובה בעל פה לארבע שנים. המקור שלי הוא אותו אדם שאמר לי שרונאלדו יעבור ליובנטוס", כך אמר גולפה לתקשורת הספרדית. למרות שהוא בדרך הבטוחה לסקודטו שמיני ברציפות, אלגרי צפוי לעזוב בקיץ אחרי חמש שנים מוצלחות ולחפש אתגר חדש.

יובה מצידה נואשת לזכות בליגת האלופות ומאמינה ששילוב בין גווארדיולה לרונאלדו, שני היריבים המושבעים מהעבר שלהם בברצלונה וריאל מדריד, יאפשר לה לשחזר את התהילה במפעל הבכיר מכולם שבו היא לא זכתה מ-1998. כזכור, אחרי שהובסה בגמר האלופות מול ריאל מדריד לפני שתי עונות, יובה בדרך להדחה כבר בשמינית הגמר אחרי הפסד 2:0 במדריד מול אתלטיקו במשחק הראשון. גווארדיולה זכה באליפויות בספרד, גרמניה (עם באיירן) ואנגליה וזכה כמובן גם במפעל היוקרתי עם ברצלונה ומסי.

עוד באותו נושא

סולארי יישאר עד יום שני, עוד פרטים נחשפו מהעימות של ראמוס ופרס

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו דוחף את מאמן ברצלונה פפ גווארדיולה. AP
ישתפו פעולה ביובנטוס? רונאלדו ופפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully