וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: אייל גולסה עשוי לחזור לשחק רק בעונה הבאה

איביץ' במסע"ת לקראת הדרבי הקטן (ב', 20:30, ספ'1): "נצטרך להחליט אם יחזור בקרוב או יעבור ניתוח". זובאס בספק אצל הכתומים

מחזור 26הסתיים11/03/2019
מכבי תל אביב
  • עטר (62)
  • ריקן (81)
1:2
  • (35) תאמבי
בני יהודה תל-אביב
צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר גביע המדינה

מכבי תל אביב

המוליכה רוצה לחתום את הליגה הסדירה ללא הפסד ותארח מחר (שני, 20:30, ספורט 1) את בני יהודה לדרבי הקטן של תל אביב, כאשר ההתלבטות לגבי ההרכב היא בחוד, בין צ'יקו אופואדו לאיתי שכטר שנכנס כמחליף ב-0:2 על מ.ס. אשדוד במחזור הקודם. המאמן ולאדן איביץ' אמר במסיבת העיתונאים: "יהיה משחק קשה, בני יהודה זו קבוצה שאנחנו מכבדים מאוד כי היא בילתה חלק גדול מהעונה במקום השני. יש להם מאמן רציני שעושה עבודה טובה והם ראויים להיות בפלייאוף. נצטרך להתכונן טוב למשחק הזה כדי לנצח. זה המשחק האחרון בעונה הסדירה, לפני הפלייאוף, ואנחנו רוצים לסיים את החלק הזה בצורה הטובה ביותר".

על הפצועים אמר: "בימים הקרובים נעקוב אחר מצבו של אייל גולסה, נצטרך לקבל החלטה לגבי בריאותו. מבחינת השריר, המצב בסדר, אבל נצטרך להחליט האם ישחק העונה או שזהו זקוק לניתוח ויחזור רק בעוד כמה חודשים. לאורוש ניקוליץ' הייתה פציעה טורדנית בסיום העונה שלו בבלארוס והגיע ישר לכאן. כרגע הוא במצב טוב, הוא עובד וזו שאלה של זמן עד שיעמוד לרשותנו. אם לא ישחק נגד חדרה בפתיחת הפלייאוף, אז זה יקרה במשחק שאחרי הפגרה".

על האפשרות שיגיע שוער זר בקיץ במקום פרדראג ראיקוביץ', כשהיווני אנדראס יאניוטיס מועמד, אמר המאמן: "אנחנו צריכים להיערך לכל תרחיש. לא נבזבז שתי עמדות של זרים על שוער. כרגע לראיקוביץ' יש חוזה, נראה מה יהיה איתו. יש לנו כמה אפשרויות".

הקפטן שרן ייני: "לא חושבים כרגע על הגביע, זה משחק חשוב מאוד ואנחנו מגיעים לכל משחק בהכנה הכי טובה. יש לנו תוכנית משחק לקראת בני יהודה, הייתה רצינות ועבודה מעולה השבוע, אין סיבה להסתכל על המשחק הזה בצורה שונה. המשחקים מול בני יהודה תמיד מסובכים, יהיה מאבק פיזי טוב".

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ערוך למאבק פיזי. שרן ייני/יוסי ציפקיס

בני יהודה

הקבוצה הודיעה שאמיליוס זובאס בספק למשחק מחר ויעבור מבחן כשירות בסמוך לשריקת הפתיחה. השוער הליטאי סובל מפציעה בברך בחודשיים האחרונים ובימים האחרונים קיבל זריקה. אם לא יעבור את מבחן הכשירות, שוער המשנה יהונתן שאבי עשוי לפתוח במקומו.

המאמן יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "אנחנו לא מסתפקים במה שהשגנו עד עכשיו, אנחנו רוצים להתקדם בטבלה. אמרתי לשחקנים שרוב הסיכויים שגם המקום הרביעי השנה יגיע לאירופה. זו המטרה שלנו. יש לנו 11 משחקים בהם ננסה להגיע לאחד המקומות שמובילים באירופה, נילחם על זה. אנחנו לא בגארבג' טיים".

אמיליוס זובאס שוער בני יהודה. דני מרון
בני יהודה תיאלץ להסתדר בלעדיו? אמיליוס זובאס/דני מרון

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 131 פעמים בליגה הבכירה. המאזן: 38:62 למכבי תל אביב בניצחונות, עוד 31 הסתיימו בתיקו.

* הפעם האחרונה שבני יהודה ניצחה את מכבי תל אביב כאורחת: 0:3 במחזור הסיום של עונת 2012/13.

* מכבי תל אביב ספגה רק שלושה שערים במשחקי בית העונה (הפרש שערים 3:31), אבל אף אחד מהם לא היה במחצית הראשונה. מאזן השערים במחציות כמארחת: 0:13.

* מכבי תל אביב נקלעה רק פעמיים העונה לפיגור: 33 דקות ב-1:1 בבאר שבע במחזור השני ועוד 31 דקות בניצחון 1:2 בקרית שמונה במחזור ה-10.

* מכבי תל אביב יכולה לסיים עונה סדירה ללא הפסד ולהאריך את הרצף שלה בליגת העל ל-31 משחקים, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה.

* בני יהודה מגיעה אחרי שני הפסדים. שלושה הפסדים רצופים לא היו לה מאז פברואר 2016, אז המשחק השלישי היה הפסד 1:0 למכבי תל אביב משער של אלי דסה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: נתניה
קהל: 7750

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully