וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפצע טרם הגליד: סטיבן ג'רארד מדבר על האליפות שחמקה לליברפול

קפטן המייטי רדס לשעבר ומאמן ריינג'רס בהווה שיתף בראיון מסקרן: "גם אם ליברפול תזכה באליפות השנה, לא ארגיש סגירת מעגל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אביחי ברוך

בווידאו: מתן בכור על משחקי ליגת האלופות

זה עדיין כואב לאוהדי ליברפול, וגם לסטיבן ג'רארד. אותה החלקה מפורסמת של קפטן ליברפול לשעבר במשחק ההוא נגד צ'לסי ב-2014, כנראה עלתה למייטי רדס באליפות ראשונה אחרי 24 שנים. כזכור, ג'רארד החליק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, איבד כדור קריטי, דמבה בה דהר כל הדרך אל השער וכבש את הראשון ב-0:2 של הבלוז, שגם הכריע את גורל האלופה באותה עונה. אותו פצע, מסתבר, עדיין פתוח, וככל הנראה לעולם לא יגליד עבור מי שנחשב לאגדה באנפילד והיום מאמן את גלזגו ריינג'רס הסקוטית.

בראיון שערך עם הדיילי מירור, ג'רארד דיבר על הרצון העז שלו לראות את ליברפול עושה את זה סוף סוף השנה, ומשיגה אליפות ראשונה אחרי 29 שנים. לאחר מכן, הוא התפנה לדבר על אותו משחק כואב באנפילד: "הפצע עדיין פתוח", סיפר הקפטן לשעבר. "אני לא בטוח אם הוא ייסגר אי פעם, אני לא יכול לשנות את החוויה ואת התחושה שחוויתי מהרגע שזה קרה ועד היום".

סטיבי ג'י המשיך ואמר: "זה לא משפיע על ליברפול הנוכחית. יש לה סגל מצוין, יש שם שחקנים שאני עדיין חבר קרוב שלהם ואני תומך בהם בכל רגע. אני מאוד מקווה, בשבילי כאוהד ובשבילם כקבוצה, שהשנה הם סוף סוף יזכו באליפות. יחד עם זאת, זה לא ישנה את מה שאני חוויתי. אני לא ארגיש סגירת מעגל, אני לא אהיה חלק מהאליפות הזאת. הכאב שאני חוויתי כנראה יישאר שם לנצח. זה היה התואר שברח לי, ותמיד יהיה".

שלט של אוהד מנצ'סטר סיטי אחרי ההחלקה של שחקן ליברפול סטיבן ג'רארד. GettyImages
"הכאב יישאר לנצח". שלט מפורסם של אוהד מנצ'סטר סיטי אחרי ההחלקה/GettyImages

על הלחץ הנוכחי שחווים אוהדי ליברפול אמר: "זה נורמלי, נורמלי לחלוטין. זה מירוץ לאליפות, זה דבר רציני. אוהדי ליברפול רוצים את זה יותר מכולם, תאמינו לי". על השאלה האם הלחץ הכריע אותם ב-2014 ענה: "לא, אין לזה שום קשר. האוהדים לא 'חנקו' אותנו, הם תמכו בנו והיו איתנו לכל אורך הדרך. אני מקווה שהם משתמשים היום בניסיון שצברנו אז, כדי לדעת איך להתמודד יותר טוב עם הסיטואציה".

הקפטן לשעבר התייחס גם להבדלים בין הקבוצה הנוכחית לזאת שכמעט זכתה באליפות: "היינו מעולים אז, באמת. אחת מהקבוצות הטובות ששיחקתי בהן. אבל גם ליברפול הנוכחית נהדרת. אני חושב שצריך להוריד את הכובע בפני ההנהלה, היא באמת נתנה ליורגן קלופ את כל הכלים שהוא רצה והוא צריך על מנת להצליח. אנשים הרימו גבה כששולמו סכומים כל כך גבוהים על אליסון ועל וירג'יל ואן דייק, אבל היום אנחנו רואים כמה הם חשובים להגנה וכמה הם שיפרו את הקבוצה. הלוואי והייתה לי ההזדמנות לשחק איתם".

ג'רארד החמיא לשלישייה ההתקפית, מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו וסאדיו מאנה, אבל הבהיר: "בכל שנותיי בליברפול, תמיד היו לנו חלוצים גדולים. שיחקתי עם פרננדו טורס, מייקל אואן, רובי פאולר ולואיס סוארס, כולם חלוצים ברמה עולמית. גם דניאל סטארידג', שעדיין נמצא בסגל, תמיד היה שם כדי להבקיע שערים חשובים. כקשר, זה קל יותר לשתף פעולה עם שחקנים ברמה גבוהה בהתקפה. מרגש לשחק איתם, זה פשוט כיף".

שחקן ליברפול דניאל סטארידג'. GettyImages
"תמיד היה שם כדי להבקיע שערים חשובים". דניאל סטארידג'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully