וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

51 נקודות של לילארד לא הספיקו מול הת'אנדר, מילווקי הביסה

כוכב פורטלנד להט, אבל ווסטברוק הצעיד את הת'אנדר ל-121:129 גדול אחרי הארכה. הבאקס הרשימו עם 98:117 על אינדיאנה, יאניס הצטיין

שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר ראסל ווסטברוק, סטיבן אדאמס. רויטרס
נופל וקם. ווסטברוק עם סטיבן אדאמס הלילה/רויטרס

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA. במשחק הראשון הביסה מילווקי את אינדיאנה בקרב הצמרת במזרח, ובמשחק השני אוקלהומה סיטי גברה על פורטלנד אחרי דרמה.

תוצאות הלילה:

מילווקי (16:49) - אינדיאנה (24:42) 98:117
פורטלנד (26:39) - אוקלהומה סיטי (25:40) 129:121 (הארכה)

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
גם משחק שיא שלו לא הספיק. לילארד/AP

פורטלנד (26:39) - אוקלהומה סיטי (25:40) 129:121 (הארכה)

הקרב ההפכפך התפתח בהתאם לשוויון בין השתיים בטבלה ערב המשחק. לא פחות מ-16 פעמים לוח התוצאות הראה שוויון, ומההתחלה ועד הסוף (כמעט) אף אחת לא הצליחה לפתוח פער של למעלה מ-7 נקודות. הדרמה הגדולה התחוללה לקראת סיום הזמן החוקי: דמיאן לילארד העילאי קלע פעמיים מהקו וקבע שוויון, טרנס פרגוסון החזיר את היתרון של OKC כשנותרו 13 שניות לסיום אחרי שעבירה ברורה של פול ג'ורג' על יוסוף נורקיץ' נעלמה מעיני השופטים, ועוד פסיקה מפוקפקת של השופטים, הפעם לעבירה על אל פארוק אמינו, סידרה לאחרון שתי קליעות עונשין 2.9 שניות לסיום שכפו הארכה.

ראסל ווסטברוק, שחתם את הזמן החוקי עם איבוד שלומיאלי, כיפר ולקח את העניינים לידיים בתוספת הזמן. ריצת 0:8 של הת'אנדר העלתה אותם לפלוס 6, ומכאן לבלייזרס כבר לא היו תשובות, גם לא ביום אדיר של דמיאן לילארד. ווסטברוק סיים עם 37 נקודות, 7 ריבאונדים ו-8 איבודים לעומת 3 אסיסטים, פול ג'ורג' הפעם רק סייע לו עם 32 ו-14 ריבאונדים, ובצד השני 51 נקודות של לילארד העצום (משחק חמישי בקריירה עם 50 נקודות ומעלה) איכשהו לא הספיקו.

עוד באותו נושא

רץ בהילוך איטי: האם אנו עדים לתחילת הסוף של לברון ג'יימס?

לכתבה המלאה
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס. AP
הבאקס עם מאזן 3:8 מול אינדיאנה, טורונטו ובוסטון. יאניס אנטטוקמפו/AP

מילווקי (16:49) - אינדיאנה (24:42) 98:117

אם יש משהו יותר מרשים מהמאזן של הבאקס העונה, זו מידת ההצלחה שלהם מול קבוצות שאמורות להוות אתגר. אחרי הניצחון המשכנע הלילה, יאניס אנטטוקומפו וחבריו השלימו את מפגשי העונה הרגילה שלהם מול שלוש מהיריבות בצמרת המזרח - טורונטו, אינדיאנה ובוסטון - במאזן 3:8 מרשים. הנתון המסקרן עוד יותר: המאזן של מילווקי העונה מול קבוצות עם 50 אחוזי הצלחה ומעלה הוא הטוב בליגה ומשתווה לקבוצות היסטוריות (למעשה, רק הבולס של עונת 95/96 וגולדן סטייט של שלוש מארבע השנים האחרונות קבעו אחוז הצלחה טוב יותר במשחקים הללו).

למשחק הלילה הבאקס הגיעו אחרי שני הפסדים רצופים שחתמו מסע של חמישה משחקי חוץ, ועם החזרה הביתה שבה גם הדומיננטיות המוכרת שלהם. יאניס אנטטוקמפו הוביל עם 29 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, כריס מידלטון היה מצוין בפני עצמו עם 27 ויחד, אחרי מחצית ראשונה שקולה יחסית, הם הובילו מחצית שנייה עוצמתית. מיילס טרנר היה נקודת האור אצל הפייסרס עם 22 נקודות ו-17 ריבאונדים, אולם הקבוצה ספגה הפסד רביעי בששת המשחקים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully