וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה 70:77 את באיירן מינכן

הצהובים שיפרו מאוד את סיכוייהם להשתחל להצלבה עם ניצחון חוץ ראשון מאז ההפתעה במוסקבה. ווילבקין (19) ובלאק (14) הצטיינו אצל ספרופולוס, 17 של דרק וויליאמס לא עזרו לגרמנים

שחקני מכבי תל אביב טאריק בלאק, ג'רמי פארגו. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
בלאק חוגג עם פארגו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) באאודי דום במינכן את באיירן מינכן 70:77 ושיפרה מאוד את סיכוייה בקרב הצמוד על ההצלבה. הצהובים הגיעו למשחק מהמקום העשירי עם ניצחון פחות מזה של הבווארים והשתוו אל הקבוצה שאותה הם הביסו גם ביד אליהו. המשחק הזה היה צמוד מאוד במחצית הראשונה, אך התפנית החלה ברבע השלישי אותו ניצחה מכבי 16:25 ועלתה ליתרון שיא של 12 נקודות. הגרמנים הצליחו לחזור עד לארבע הפרש, אבל מייקל רול סגר עניין עם שלשת קלאץ' גדולה.

סקוטי ווילבקין חגג עבור הצהובים עם 19 נקודות וטאריק בלאק המשיך את הכושר הנהדר שלו עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים. זה היה ניצחון החוץ הראשון של הצהובים מאז אותו ניצחון מדהים על צסק"א מוסקבה וכזה שצופף עוד יותר את המאבק על ההצלבה. נכון לעכשיו יש למכבי את אותו מאזן כמו של פנאתינייקוס ובאיירן, אך הקבוצות אותן מכבי תצטרך לעקוף הן אולימפיאקוס או באסקוניה, שמצפים להם מחר משחקים די קלים מול בודצ'נוסט וחימקי מוסקבה.

קלעו לבאיירן מינכן: דרק וויליאמס 17 נקודות (11 מ-14 מהקו) ו-7 ריבאונדים, דנילו בארתל 16 ו-6 ריבאונדים, סטפן יוביץ' 9 ו-5 אסיסטים, נמניה דאנגוביץ' 9, מאודו לו 8, לאון ראדושביץ' 4, בריידון הובס 3, ולדימיר לוצ'יץ' 2, ניהאד דג'דוביץ' 2. פטרי קופנן (14:23 דקות) ואלכס קינג (02:08) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 19 נקודות (6 מ-15 מהשדה) ו-6 אסיסטים, טאריק בלאק 14 ו-7 ריבאונדים, מייקל רול 11, ג'ון דיברתולומאו 10, אנג'לו קלויארו 7 ו-5 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 6, ג'וני אובריאנט 4, 7 ריבאונדים ו-4 חטיפות, ג'רמי פארגו 2. יובל זוסמן (14:51 דקות) ודני אבדיה (01:55) שותפו, אך לא קלעו.

seperator

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה הקבועה שלה בשבועות האחרונים, עם סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'וני אובריאנט וטאריק בלאק. קלויארו, שלא היה בעניינים במשחקים האחרונים, הצליח לסדר למכבי יתרון של 7:10 עם שש נקודות ומשחק אגרסיבי בצבע. דרק וויליאמס קלע מנגד, אבל קייל ובלאק השלימו ריצת 2:6 והעניקו לצהובים יתרון 9:14 כשנותרו 3:45 דקות לסיום. אלא שהגרמנים ממש לא נבהלו וחזרו להוביל עם ריצת 0:7 בראשות דנילו בארתל שקלע סל ועוד שלשה שקבעה 14:16 למארחת. דיאנדרה קיין קלע שוב וכמעט תפר שלשה על הבאזר ובסיום הרבע הצהובים הובילו בקטנה: 17:18.

עוד באותו נושא

שאלת מיליון הדולר: טאריק בלאק החל לפרוע את השטרות ועתידו לוט בערפל

לכתבה המלאה
דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
פתח טוב את המשחק. דיאנדרה קיין/דני מרון

רבע 2

המשחק הצמוד נמשך ברבע השני, עד שמייקל רול התעורר כמו שהוא רגיל ברבע הזה ועם חמש נקודות רצופות העניק למכבי יתרון של 22:25 כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע הזה. באיירן נתקעה, ווילבקין עלה לראשונה על הלוח אבל סטפן יוביץ' שבר את הבצורת וצימק ל-27:24. ווילבקין התעורר עם שלשה ראשונה, ניהאד דג'דוביץ' קלע מנגד אבל דיברתולומאו צלף שלשת סטף קרי וקבע 29:33 למכבי כשנותרו 46 שניות לסיום. טיוס החטיא ודרק וויליאמס סחט עבירה משלוש וקלע פעמיים מהקו ובמחצית: 31:33 למכבי תל אביב, למרות סל וירטואוזי של פארגו שנקלע אחרי הבאזר.

שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן מול שחקן באיירן מינכן פטרי קופונן. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
יובל זוסמן בפעולה/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רבע 3

פתיחת הרבע השלישי היתה כולה של סקוטי ווילבקין שקלע שש נקודות רצופות עם שלשה וסחיטת עבירה לשלוש והעלה את מכבי ליתרון שיא של 31:39. ג'ון דיברתולומאו השלים 0:8 ברבע הזה מהקו, יוביץ' שבר את הבצורת של הגרמנים אבל אובראינט שמר את מכבי ביתרון 10. דרק וויליאמס קלע האלי הופ מהסרטים עם יד אחת, אבל קלויארו ובלאק שוב העניקו למכבי יתרון 10. באיירן נתקעה לגמרי בהתקפה כשמכבי מאלצת אותה לסחוט את כל השעון. דיברתולומאו ובלאק קבעו יתרון שיא של 42:54. מאודו לו הפיח תקוות אצל הגרמנים עם שלשה, אבל בלאק ענה מיד עם ריבאונד התקפה שייצר סל ועבירה. אקורד הסיום היה שייך למייקל רול שקלע מהקו וחטף לדרק וויליאמס ובסיום הרבע: 47:58 למכבי תל אביב.

שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד משחק משובח שלו. טאריק בלאק/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

רבע 4

אם חשבתם שבאיירן מינכן תוותר על המשחק הזה, טעיתם. באיירן שלפה את נמניה דאנגוביץ' שלהט ברבע הזה עם 8 נקודות ושלשה שלו צימקה את הפיגור הבווארי ל-65:59 בלבד. ווילבקין החטיא שלשה ובצד השני אובראינט עשה עבירה חמישית על דרק וויליאמס שקלע פעמיים מהקו והמשיך בקיזוז. רול ובלאק שברו את הבצורת הצהובה ועצרו את המומנטום של הגרמני. פארגו השלים ריצת 0:6 עם סל ראשון במשחק והעניק למכבי יתרון מבטיח של 63:71 כשנותרו קצת יותר משלוש דקות לסיום המשחק. באיירן נשברה לחלוטין ואיבדה כדורים, ווילבקין קלע שלשת קלאץ' והעניק למכבי שוב יתרון 9 כשאנחנו רק 2:45 דקות לסיום. באיירן עוד נותרה בחיים עם שני סלים רצופים, אבל מייקל רול נעץ את המסמר האחרון עם שלשה ענקית ובסיום: 70:77 למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully