וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומאס מולר: "כועס מאוד על הדרך בה הוחלט להפריש אותנו מהנבחרת"

שחקן באיירן מינכן הקליט הודעת תגובה להדחתו מהנבחרת: "מאטס, ג'רום ואני עדיין יכולים לשחק ברמות הגבוהות. נפרדו מאיתנו בצורה לא מכובדת"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר ההפסד של ריאל מדריד לאייאקס

יממה אחרי הודעת התאחדות הכדורגל הגרמנית בנוגע לשיחות שקיים מאמן הנבחרת יואכים לב עם ג'רום בואטנג, מאטס הומלס ותומאס מולר, הגיב היום (רביעי) האחרון בסרטון.

מולר בן ה-29, שרשם 100 הופעות במדי נבחרת גרמניה וכבש 38 שערים, אמר: "ישנתי על זה לילה אחד כדי לתת לאירועים לשקוע. הייתי המום מההחלטה הפתאומית של המאמן הלאומי אתמול. המאמן חייב לקבל החלטות מקצועיות ואני לא מפקפק בכך, אבל הצורה בה זה נעשה מכעיסה אותי. אני לא מבין את הסופיות של ההחלטה. מאטס, ג'רום ואני עדיין מסוגלים לשחק ברמות הגבוהות וביחד עם הנבחרת עשינו מסע אינטנסיבי וארוך במהלך השנים.

"ממש מעט אחרי שקיבלנו את ההודעה מהמאמן, כבר יצאו הודעות מטעם ההתאחדות ונשיא ההתאחדות וזה משהו שמראה על סגנון לא מוצלח ולא מביע שום הערכה או כבוד. אני גאה שלבשתי את החולצה של הנבחרת הלאומית. תמיד נתתי הכול. תודה לכולם על התמיכה והרגעים הנהדרים שחווינו. אני לוחם ואסתכל קדימה. אנחנו עכשיו בשלב חשוב מאוד עם באיירן ונאבקים עדיין על שלושה תארים".

עוד בנושא:

יואכים לב הודיעה לג'רום בואטנג, תומאס מולר ומאטס הומלס על סיום דרכם בנבחרת

תומאס מולר שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
נפרד מהנבחרת. מולר/רויטרס

ההודעה של מולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully