וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת גרמניה: לב הודיע למולר, הומלס ובואטנג שהם לא חלק מהנבחרת

זעזוע במאנשאפט: יואכים לב הודיע לכוכבים שהיו חלק מהנבחרת שזכתה במונדיאל 2014, שהם כבר לא חלק מהסגל. בואטנג: "הופתעתי. מכבד את החלטת המאמן, אבל משוכנע שאני עדיין יכול לתרום"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: האכזבה האדירה של אוהדי נבחרת גרמניה במונדיאל האחרון

זעזוע אדיר בנבחרת גרמניה: מסתמן שמאמן המאנשאפט, יואכים לב, הסיק מסקנות מהמונדיאל הכושל שעבר על נבחרתו ברוסיה בקיץ האחרון, כמו גם על קמפיין ליגת האומות המאכזב, בו ירדה גרמניה לדרג ב'. המאמן הודיע לכוכבי העל של הנבחרת ובאיירן מינכן תומאס מולר (29), מאטס הומלס (30) וג'רום בואטנג (30), כי הוא לא מתכנן לזמן אותם למשחקי מוקדמות יורו 2020, וכי הוא לא רואה בהם חלק מסגל הנבחרת יותר.

מדובר בשחקנים שהיו חלק חשוב מהשלד שזכה במונדיאל 2014, אבל גם היו חלק מהכישלון האדיר במונדיאל 2018, בו הגרמנים לא עברו את שלב הבתים ואף סיימו במקום האחרון בבית שכלל את שבדיה, מקסיקו ודרום קוריאה. הגרמנים גם כשלו בקמפיין ליגת האומות האחרון, סיימו את הבית שלהם במקום האחרון וירדו לדרג ב'.

ב"בילד" נטען שלב נפגש עם השלושה לאחרונה במינכן, ואף שיתף אותם בתכניות שלו לשינוי פני הסגל לקראת המשחקים נגד סרביה (ידידות) והולנד (מוקדמות יורו 2020) בסוף החודש. גם עוזר המאמן מרכוס זורג ומנהל הנבחרת אוליבר בירהוף נכחו באותן פגישות.

שחקני נבחרת גרמניה מאטס הומלס, תומאס מולר מאוכזבים. GettyImages
סוף עידן בנבחרת גרמניה. מאטס הומלס ותומאס מולר/GettyImages

"2019 תהיה שנה של התחלה חדשה עבור נבחרת גרמניה", אמר לב. "היה חשוב לי להסביר באופן אישי לשחקניי ולאנשי באיירן מינכן את ההחלטה שקיבלתי". לב אף הודה לשלושה על "המון הצלחות אדירות ושנים מיוחדות מאוד יחד".

מי שמיהר להגיב היה בואטנג, שכתב בטוויטר: "המאמן הודיע לי היום בשיחה כנה, שאני כבר לא חלק מהנבחרת. הוא רוצה לתת לשחקנים צעירים את ההזדמנות כדי שהם יביאו את הנבחרת להישגים בעתיד. ההודעה שלו הפתיעה אותי. זה תמיד היה כבוד אדיר לייצג את המדינה שלי. אני מכבד את החלטתו, למרות שאני משוכנע שאני עדיין יכול לתרום ולשחק ברמות הגבוהות ביותר. אסתכל על התקופה שלי בנבחרת בהנאה ובסיפוק. כמובן שלעולם לא אשכח את קיץ 2014, בו זכינו במונדיאל. אני רוצה להודות לכולם, ולקוות שלא מדובר בפרידה סופית. המון בהצלחה לנבחרת בעתיד!"

נשיא פדרציית הכדורגל הגרמנית, ריינהארד גרינדל, הגיב להחלטתו של לב ואמר: "אני מקבל בחום ומברך את ההחלטה לקדם את הנבחרת שלנו אל עבר עתיד חדש ומזהיר. קמפיין מוקדמות 2020 הוא הזמן המושלם לשינוי". מנהל הנבחרת אוליבר בירהוף הוסיף: "הגיע הזמן לשנות את פני הסגל".

מולר (29) ערך 100 הופעות בנבחרת מאז שנת 2010. הוא כבש 38 שערים אשר ממקמים אותו במקום התשיעי ברשימת כובשי כל הזמנים של הנבחרת. להומלס (30) יש 70 הופעות ו-5 שערים מאז הבכורה גם כן ב-2010, ובואטנג (30) אסף 76 הופעות ושער אחד מאז ערך את משחק הבכורה שלו באוקטובר 2009 נגד רוסיה, בו הפך גם לשחקן הגרמני הראשון אי פעם שמורחק במשחק הבכורה שלו בנבחרת.

שחקני נבחרת גרמניה מאטס הומלס, תומאס מולר, ג'רום בואטנג. GettyImages
נבחרת גרמניה משנה את פניה. מאטס הומלס, תומאס מולר וג'רום בואטנג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully