וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות של פיב"א: הפועל ירושלים ניצחה 74:86 בחוץ את נפטונאס

האדומים השיגו מקדמה משמעותית בשמינית הגמר אחרי ניצחון בליטא. ג'יימס פלדין בלט עם 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, טיישון תומאס היה נהדר עם14 נקודות ו-5 ריבאונדים

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
טיישון תומאס במשחק מצוין/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל ירושלים עמדה בצורה מקצועית ורצינית מאוד במשימה שלה הערב (רביעי). הקבוצה של עודד קטש יצאה לליטא במטרה להשיג תוצאה טובה מול נפטונאס כדי להשיג מקדמה לקראת הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א והצליחה לעשות בדיוק את זה. הפועל ירושלים ניצחה 74:86 והשיגה חתיכת מקדמה לקראת המפגש בארנה בשבוע הבא, מקדמה שכמעט בוודאות מסדרת לה את המקום ברבע הגמר נגד המנצחת בין פרומיתאס פטראס לטנריפה.

טיישון תומאס היה נהדר עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים עבור ירושלים, ג'יימס פלדין תרם 17 נקודות ו-6 כדורים חוזרים, דשון באטלר קלע 15 (כולל שלוש שלשות במצבים חשובים) והוסיף 8 ריבאונדים ותמיר בלאט היה טוב עם 11 נקודות ובעיקר 10 אסיסטים. ליאור אליהו ובר טימור בכלל לא שותפו.

ג'וש אוונס שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
אוונס מטביע/אתר רשמי, אתר פיב"א

ירושלים פתחה נהדר עם 0:8 אחרי שתי דקות וחצי כשג'וש אוונס מוביל עם ארבע נקודות ותמיר בלאט תורם 2 אסיסטים, כולל הגבהה לאלי אופ של אוונס. זה המשיך טוב מבחינת ירושלים ובתום הרבע הראשון זה 14:23 כשתומאס מצטיין. האורחת פתחה לא רע את הרבע השני והובילה כבר 26:38, אבל אז נפטונאס התעוררה וצימקה עד 37:38 כשתומאס דלינינקאיטיס בן ה-36 מוביל אותה עם 10 נקודות וירושלים לא מפסיקה להחטיא מחוץ לקשת (2 מ-15 לשלוש). בסופו של דבר ירושלים הצליחה איכשהו לשמור על היתרון עד המחצית ואחרי 20 דקות של כדורסל זה 41:43 לזכותה.

אחרי פחות משתי דקות ברבע השלישי הצליחה נפטונאס לעלות ליתרון ראשון במשחק עם 43:45 כשלורנזו וויליאמס קולע לייאפ. המשחק המשיך להיות אינטנסיבי מאוד וב-50:50 הצליח ג'יימס פלדין לקלוע שלשה מהפינה כדי להעלות את ירושלים ל-50:53. שלשה נוספת של באטלר מהפינה קבעה 50:56. האורחת עלתה כבר ל-50:60 עם ארבע קליעות עונשין של תמיר בלאט. בסופו של דבר הרבע נחתם ב-54:61 ירושלמי. טיישון תומאס הלם שתי הטבעות ענקיות והעלה את ירושלים ל-68:77. מכאן היה כבר ברור שנפטונאס לא תחזור והמשחק התחיל להתנהל סביב המאבק על ההפרש. בסופו של דבר ירושלים משיגה 74:86 יקר מאוד שמעניק לה מקדמה אדירה לקראת הגומלין.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב דרוכה לקראת באיירן מינכן: "יריבה ישירה שלנו"

לכתבה המלאה
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
סטודמאייר/אתר רשמי, אתר פיב"א

סטטיסטיקה

בלטו בנפטונאס: תומאס דלינינקאיטיס 16 נקודות, לורנזו וויליאמס 14.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, דשון באטלר 15 ו-8 ריבאונדים, טיישון תומאס 14 ו-6 ריבאונדים, תמיר בלאט 11 ו-10 אסיסטים, ג'וש אוונס 10, יוגב אוחיון 6, אמארה סטודמאייר 5, ג'ייקובן בראון 5, דמיטריוס קונגר 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully