וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל גלבוע/גליל ניצחה 89:90 את בני הרצליה

הקבוצה של שיבק היתה קרובה, אבל סבלה מהרחקה של ג'רום דייסון (שפונה בסיום לבית החולים) ברבע השני והשוותה שיא שלילי עם הפסד עשירי רצוף. וויטינגטון הצטיין עם 23 ו-15 ריבאונדים. 25 של ג'ף אדריאן לא הצילו את האורחים

ONE

המחזור ה-20 בליגת העל ננעל היום כשהפועל גלבוע/גליל ניצחה את בני הרצליה 89:90 והנחילה לה הפסד עשירי ברציפות (שווה לשיא שלילי של המועדון). הרגע הכי חשוב במשחק הזה התרחש ברבע השני, כאשר במצב של יתרון להרצליה, ג'רום דייסון המצטרף הטרי הורחק בגלל שתי עבירות טכניות. ללא דייסון, המארחים נטלו את ההובלה במחצית השנייה ולמרות ניסיון קאמבק ושלשה מחצי מגרש של אור לאומי, הצליחו לשמור על הניצחון ולעלות למקום השישי. גרג וויטינגטון בלט מעל כולם עם 23 נקודות ו-15 ריבאונדים עבור הקבוצה של בית הלחמי. ג'ף אדריאן קלע 25 ו-12 ריבאונדים להרצליה, אבל לא הצליח להושיע לבדו והקבוצה של אריק שיבק במצב אנוש בתחתית הטבלה. אם זה לא הספיק, הרי שבסיום המשחק פונה דייסון לבית החולים, לאחר שחש ברע ואושפז להשגחה.

קלעו לגלבוע/גליל: גרג וויטינגטון 23 ו-15 ריבאונדים, חואקין שוכמן 15, דוראנד סקוט 15, ג'יימס קלי 14 ו-8 ריבאונדים, איאן מילר 8, טל קרפלס 7, יחזקאל סקוורר 6, נתנאל ארצי 2. אריאל נבון שותף (28 שניות) ולא קלע.

קלעו לבני הרצליה: ג'ף אדריאן 25 ו-12 ריבאונדים, אור לאומי 14, ג'יימס רובנסון 9, ג'רל בנימון 9, בוגדן בליזניוק 8, ג'רום דייסון 7, כרם משעור 6 (2 מ-11 מהשדה), ניצן חנוכי 5.

שחקני בני הרצליה. דני מרון
זה הזמן להתעורר. שחקני הרצליה/דני מרון

מהלך המשחק

גלבוע/גליל הציבה שמירה כפולה בכל פעם שדייסון קיבל את הכדור, אבל זה עלה לה ב-12 נקודות משותפות של ג'ף אדריאן ודיאור פישר שחגגו בצבע והעלו את האורחים ל-11:12 אחרי שמונה דקות ברבע. חטיפה וסל של דוראנט סקוט קבעו שוויון 15, אבל דייסון תפר שלשה על הבאזר וקבע 15:18 לאורחים בסוף הרבע. הרבע השני עמד בסימן מיני בריחה של הרצליה שהלכה שוב ושוב על ג'ף אדריאן שהיה בלתי עציר ועמד על 16 נקודות באמצע הרבע. דוראנט סקוט התעורר מנגד ועם חמש נקודות רצופות צימק את הפיגור המקומי ל-29:24. קצת יותר משתי דקות לסיום המחצית התרחש האירוע הכי משמעותי במשחק. ג'רום דייסון קיבל שתי עבירות טכניות רצופות, השנייה אחרי עימות עם סקוורר והורחק מהמשחק. מכה קשה לקבוצה של שיבק, שהצליחה בקושי לשמור על היתרון שלה והובילה 33:36 במחצית.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב דרוכה לקראת באיירן מינכן: "יריבה ישירה שלנו"

לכתבה המלאה
חואקין שוכמן שחקן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
משחק מצוין שלו. חואקין שוכמן/לילך וייס רוזנברג

כצפוי, הרצליה התקשתה מאוד בלי דייסון כשדוראנט סקוט וג'יימס קלי הריצו קאמבק והעניקו למארחים יתרון של 42:48. ניצן חנוכי קבר שלשה נדירה, אבל גרג וויטינגטון השיב עם שלשה משלו ולא אפשר להרצליה לחזור. למרות זאת, ג'ף אדריאן המשיך לעשות ככל העולה על רוחו בצבע ואור לאומי חתם את הרבע עם שלשה מדהימה מיותר מחצי מגרש וקבע: 67:68 בלבד למארחים.

איזה סל של לאומי

הרצליה ניסתה בכל כוחה לחזור ברבע הרביעי, אבל לא מצאה תשובה לגרג וויטינגטון שחדר שוב ושוב בצבע החדיר שלה והעניק לקבוצתו יתרון 74:80 כשנותרו שלוש דקות לסיום המשחק. אלא שהרצליה לא הרימה ידיים. ג'יימס רובינסון קלע וחטף ובליזניוק צימק ל-84:80, דקה וחצי לסיום. וויטינגטון החטיא ומשעור צימק ל-2 בלבד מהקו, אבל טל קרפלס הצליח לקלוע בריבאונד התקפה ולקבוע 82:86 למארחת כשנותרה רק חצי דקה לסיום. אור לאומי החטיא שלשה קריטית וג'יימס קלי סגר עניין עם סל שקבע 82:88 למארחים. ג'יימס רובינסון עוד קלע שלשה על הבאזר ובסיום: 89:90 לגלבוע/גליל, הפסד עשירי רצוף להרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully