וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע סימנה מטרות חדשות, אוהד לויטה ימשיך לקבל קרדיט על חשבון הרוש

4.3.2019 / 11:20

אחרי הבטחת הפלייאוף העליון, האלופה היוצאת רוצה את "הכרטיס למוק' הליגה האירופית". למרות שמשחק הנבחרת בפתח, הרוש ימשיך לשבת על הספסל

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים:

- מטרות חדשות בבאר שבע אחרי הבטחת הפלייאוף העליון.

- לויטה ימשיך בשער למרות שבאר שבע מבינה שהרוש ייפגע בנבחרת.

- מליקסון ואורן ביטון יפתחו במקום האסלביינק וטהא.

- אוגו שוב יועדף על טאפוקו, אבל לא יקבל חוזה חדש.

- ויטור ואוחנה יחזרו לסגל במשחק הבא.

seperator

בהפועל באר שבע חידדו את המטרות הבוקר אחרי שהקבוצה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון עוד בטרם המשחק מול הפועל חיפה הערב. ההפסד של הפועל חדרה אתמול להפועל רעננה, סידר לשחקנים של ברק בכר את הכרטיס לפלייאוף העליון, אבל כעת המטרה המוצהרת של הקבוצה היא כרטיס לאירופה ומהמקום השני. "מה שהיה עד לא מזמן מטרה והיא הפלייאוף העליון, התחלף הבוקר לכרטיס למוקדמות הליגה האירופית", אמרו הבוקר במועדון. "חייבים לשנות את הרושם שהותרנו מהעונה הזו ולסיים לפחות במקום השני עם מקום באירופה. זה ייתן דחיפה לכל ההכנות של אלונה ברקת ואסי רחמים".

אריאל הרוש הפועל באר שבע. דני מרון
ימשיך לחמם את הספסל. אריאל הרוש/דני מרון

בקבוצה מאוד רגישים לעובדה שאריאל הרוש עלול לשלם מחיר כבד בנבחרת בעקבות הוצאתו משער הפועל באר שבע, אבל מסבירים שאוהד לויטה נתן משחקים טובים וקשה לברק בכר לעשות כעת מהלך ולהוציא אותו מהשער. "איך זה ייראה ששוער שעשה עבודה טובה והיה שותף מלא לניצחונות האחרונים, ייצא מהשער?", אומרים בקבוצה. "ברק מבין היטב ללבו של אריאל, אבל הוא חייב לקבל החלטות מקצועיות ונכונות אפילו שזה עלול לפגוע באריאל בנבחרת". בבאר שבע מנהלים עם לויטה מגעים לחוזה חדש לעונה הבאה ולא פוסלים אפשרות שהרוש בעצמו ירצה לעזוב אם הוא ימשיך להיות שוער שני וזאת אפילו שיש לו חוזה לעונה הבאה.

בכר יערוך שני שינויים בהרכב ביחס למשחק האחרון. לואי טהא מוצהב ולא ישחק. בקו ההגנה יחזור להרכב אורן ביטון לעמדת המגן השמאלי וחאתם עבד אלחמיד יוסט לעמדה הטבעית שלו במרכז ההגנה לצד שיר צדק. בחלק הקדמי יועדף מאור מליקסון על נייג'ל האסלביינק. מליקסון יחזור להרכב אחרי פציעה ממושכת. מרוואן קבהא שהיה חולה ביומיים האחרונים התאמן אתמול ואמור לפתוח לצד ג'ון אוגו ששוב יועדף על פני קווין טאפוקו.

בבאר שבע טוענים שבמצב הזה עדיף אוגו למרות שבמועדון בטוחים שטאפוקו יהיה שחקן משמעותי בעונה הבאה. בכל מקרה, אוגו לא צפוי להמשיך לעונה נוספת גם אם הוא ירצה בכך מאחר שבאר שבע צירפה את טאפוקו ותבנה עליו בעונה הבאה. מיגל ויטור לא יהיה בסופו של דבר בסגל אבל עשוי להתלבש למשחק שינעל את העונה הסדירה בשבת מול בני סכנין. גם מיכאל אוחנה אמור להתלבש למשחק הבא.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: מרואן קבהא הגיע לאימון ועשוי לפתוח

לכתבה המלאה

צפו בסרטון שהקרינו בבאר שבע לשחקנים לפני הניצחון על חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully