וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל חיפה: מרואן קבהא הגיע לאימון ועשוי לפתוח

הקשר התגבר על מחלה וצפוי להמשיך ב-11 במשחק הביתי (ב', 21:00, ספורט 5). אוגו מועדף על פני טאפוקו, מליקסון יפתח לצד זריהן ושהר?

מחזור 25הסתיים04/03/2019
הפועל באר שבע
  • שהר (65)
  • ממן (90)
0
    הפועל חיפה
    צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

    בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של הפועל באר שבע על הפועל חדרה

    הפועל באר שבע

    מרואן קבהא הגיע לאימון הערב אחרי שהחלים ממחלה והוא צפוי לפתוח בהרכב מול הפועל חיפה מחר (שני, 21:00, ספורט 5). בבאר שבע רוצים לנצח מחר ולייצר רצף של שלושה ניצחונות כדי לסגור סופית את סיפור הפלייאוף העליון ולא לחכות למחזור האחרון בסכנין. קבהא נעדר מאימון אמש ובקבוצה כבר הכינו את אריק סאבו למקרה שלא יוכל לשחק. קווין טאפוקו אמור להמשיך על הספסל וההעדפה היא לג'ון אוגו כקשר אחורי. לואי טהא יעדר בשל צהובים, כך שחאתם עבד אלחמיד ושיר צדק ישחקו יחד במרכז ההגנה. בחלק הקדמי אמור לחזור להרכב מאור מליקסון ולשחק לצד ניב זריהן ובן שהר.

    בעמדת השוער צפוי המאמן ברק בכר להמשיך עם אוהד לויטה על חשבון אריאל הרוש. אורן ביטון אמור לשוב לעמדת המגן השמאלי. בכל הקשור לפציעה של חן עזרא, ההערכה היא שייקח עוד זמן עד שהשחקן יוכל לעבור לסד פלסטי ולהתאמן, כך שהוא כרגע לא בתכניות.

    שחקן הפועל באר שבע מרואן קבהא. קובי אליהו
    חזר להתאמן. מרואן קבהא/קובי אליהו

    הפועל חיפה

    בשני הביקורים האחרונים שלה בטרנר, הפועל חיפה הובילה והסתפקה בסופו של דבר בנקודה, כולל ה-2:2 הדרמטי עם השער העצמי של עדן בן בסט בדקה ה-94 לפני כשנה. תיקו נוסף ישרת את האדומים מהכרמל, שכן הם יעלו למקום השישי ויהיו תלויים בעצמם במחזור האחרון. המאמן שרון מימר עשוי להמשיך עם ההרכב שהשיג 0:0 בדרבי החיפאי בשבוע שעבר, אבל עם שינוי אחד: נס זמיר על חשבון מתן חוזז שהגיע בסערה ונרגע בהמשך. לירן סרדל צפוי לקבל את הקרדיט בעמדת המגן הימני, למרות חזרתו לסגל של דור מלול. גבריאל תמאש זכה לגיבוי מהצוות המקצועי אחרי סערת הפוסט באינסטגרם ויפתח לצד ניסו קפילוטו.

    טריוויה

    * הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. חנן ממן, היום קשר באר שבע, כבש אז עבור המנצחת.

    * ניצחון החוץ האחרון של האדומים מהכרמל היה במרץ 2011, אז עדן בן בסט (גם הוא היום בבאר שבע) ואמיר אבו ניל קבעו 0:2 בווסרמיל.

    * הפועל באר שבע מגיעה אחרי שני ניצחונות, אבל ספגה בשמונה משחקי ליגה רצופים ושמרה על שער נקי רק פעם אחת ב-17 המחזורים האחרונים.

    * הפועל חיפה מגיעה אחרי ה-0:0 הראשון שלה העונה וסך הכול סופרת חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: טרנר
    קהל: 13139

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully