וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מפנטזת על שחזור גמר הגביע מ-1978. סגל רוצה לשחק בטדי

4.3.2019 / 7:41

בקבוצה שמחו מהעובדה שנמנעו ממפגש עם מכבי תל אביב ומקווים שבני יהודה תפתיע את המוליכה. הבעלים הבהיר: "הצגה כפולה בטדי תהיה חגיגה לכדורגל"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: מתן חדד

בווידאו: הגרלת חצי גמר הגביע

עיקרי הדברים

- מכבי נתניה מחזיקה אצבעות לבני יהודה בחצי הגמר השני

- הבעלים אייל סגל רוצה הצגה כפולה בטדי

- חבל על ההצעות: בנתניה הבהירו שוב שבצ'יראי לא למכירה

- טים הויבאך מאוד רוצה להמשיך

seperator

במכבי נתניה מרוצים מהגרלת גביע המדינה שסידרה להם חצי גמר מול הפועל חדרה, בעיקר בשל העובדה שלא יצטרכו לפגוש את מכבי תל אביב בחצי הגמר. במועדון מפנטזים על שחזור גמר הגביע מ-1978. אז, לפני 41 שנים, גברה מכבי נתניה על בני יהודה וזכתה בגביע המדינה. בנתניה מקווים שבני יהודה תעשה את העבודה מול מכבי תל אביב ושהם יעברו את הפועל חדרה לשחזור אותו גמר גביע.

הבעלים אייל סגל הבהיר אתמול כי הוא יתמוך בהצגה כפולה באיצטדיון טדי. "זו תהיה חגיגה לכדורגל הישראלי אם 32 אלף איש יגיעו לטדי לחצי הגמר. אני בעד זה וזו תהיה העדיפות הראשונה שלי אם ישאלו אותי", אמר אתמול סגל. יחד עם זה שמעו בנתניה על יוזמה לקיים את חצי הגמר מול הפועל חדרה באיצטדיון בנתניה שמשמש כאיצטדיון הביתי של שתי הקבוצות, אך כאמור מעדיפים בקבוצה חצי גמר בטדי ובו הצגה כפולה.

פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
לא למכירה. פאטוס בצ'יראי/קובי אליהו

במועדון הבהירו אתמול שוב כי החלוץ המונטנגרי פאטוס בצ'יראי אינו למכירה. במכבי נתניה משוכנעים שהשחקן לא יתפתה להצעות אטרקטיביות יותר ממועדונים אחרים, לא יקשה עליהם, ויחתום בקרוב על חוזה חדש לשנתיים כאשר בנתניה יתעקשו לא להכניס סעיף יציאה לחוזה. מי שמחזיק בסעיף יציאה הוא עלי מוחמד שיוכל להשתחרר מנתניה בקיץ תמורת 2.5 מיליון דולר. ההערכה היא שגם תמורת סכום נמוך מזה מכבי נתניה תסכים למכור את הקשר לחו"ל מאחר שבעונה הבאה הוא יעבור לדרגת מיסוי כשל שחקן ישראלי ועלות החוזה שלו תהפוך ליקרה ביותר במועדון ולכך לא רוצים להגיע בנתניה.

הבלם הגרמני טים הויבאך, שמסיים את חוזהו במועדון בתום העונה, מאוד רוצה להישאר והעביר את המסר לראשי מכבי נתניה. הויבאך אמר על כך: "אני מאוד רוצה לקבל טלפון לבוא לשבת על חוזה חדש. אין דבר שאני יותר רוצה מלהישאר בישראל במכבי נתניה. התאהבתי במדינה הזו, בעיר נתניה ובקבוצה ואני רוצה להמשיך לשחק כאן".

עוד באותו נושא

ההימור המשתלם של מכבי נתניה ופאטוס בצ'יראי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully