וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורב למשה חוגג: "אוי ואבוי לשחקנים שיבקשו שדרוג לעונה הבאה"

4.3.2019 / 6:31

הבעלים הכעוס הוציא העונה 55 מיליון שקל, מקורב אליו שלח מסר שאולי כוון גם לבוזגלו: "מי שרוצה שדרוג, יכול לחפש קבוצה חדשה כבר עכשיו". לוי גרסיה ועלי מוחמד סומנו לעונה הבאה

קובי אליהו

בתום יממה של חופש, ישובו הבוקר (שני) שחקני בית"ר ירושלים להתאמן בבית וגן. על מנת שיוותר ברגליהם סיכוי תיאורטי לפלייאוף עליון במחזור האחרון של הליגה הסדירה בעוד שבוע מול הפועל תל אביב, יחזיקו הערב אצבעות בקבוצה לניצחון של הפועל באר שבע על הפועל חיפה. גם כך החישובים מאוד מסובכים וספק אם הבעלים של הקבוצה משה חוגג עוד מאמין בנס שכזה.

חוגג המריא אתמול, למחרת ההפסד למכבי נתניה, לנסיעת עסקים בהונג קונג כשהוא כעוס מאוד. בסביבתו סיפרו אתמול כי בעל הבית סוחב איתו תחושות מאוד קשות אחרי שהשקיע העונה במועדון 55 מיליון שקל - 26 מיליון שקל על רכישת המועדון שהתחלקו בין 18 מיליון ששולמו לאלי טביב ו-8 מיליון ששילם חוגג בגין חובות. בנוסף לכך העמיד תקציב של 29 מיליון שקל ואי העפלה לפלייאוף העליון תמנע הכנסה של 6 מיליון שקל שאפשר היה לקבל ממענק מיקום, מכירת כרטיסים לחמשת משחקי הבית ובנוסף סכומי כסף מינימליים ביותר שהיו נכנסים לקבוצה אם היא היתה משיגה כרטיס לאירופה.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
המריא כעוס להונג קונג. חוגג/יוסי ציפקיס

אף ששחקנים בכירים בבית"ר ירושלים חיזקו אתמול את קלינגר, מעמדו אצל חוגג מאוד מעורער. למאמן חוזה גם לעונה הבאה, אבל צריך יהיה לקרות משהו מאוד מיוחד עד סיום העונה הנוכחית כדי שישייט בבטחה לאחת נוספת. נכון לעכשיו, כשהאכזבה במועדון כל כך גדולה, הכיוון יהיה לחפש מאמן אחר, אך כאמור הרבה תלוי במשחקים שנותרו לבית"ר ירושלים עד סוף העונה, אפילו אם היא תהיה לבסוף בפלייאוף התחתון.

גורם בסביבתו של חוגג שלח אמש מסר לשחקנים שחשבו שישיגו חוזים משודרגים לעונה הבאה או לכאלה שאין להם חוזה ורוצים להישאר, כמו מאור בוזגלו. "אוי ואבוי למי שיבוא ויבקש שדרוג", אמר בחריפות אותו גורם. "זו הזיה. מי שרוצה שדרוג יכול לחפש לעצמו קבוצה חדשה מעכשיו". הדברים כאמור מרומזים בין היתר ליעקב בוזגלו שמתכוון לדרוש סכומים גבוהים מאלה שבנו הרוויח העונה. על פי הידוע, מאור בוזגלו מקבל העונה 230 אלף דולר ובסביבתו של חוגג טענו אתמול כי לא תהיה הצעה גבוהה מזו.

ומה לגבי חיזוק? שני זרים מהליגה מעניינים מאוד את הבעלים לעונה הבאה. הראשון הוא עלי מוחמד ממכבי נתניה והשני לוי גרסיה מקרית שמונה. השניים נמצאים ברשימות של בית"ר ירושלים.

עוד באותו נושא

השחקנים הבכירים של בית"ר ירושלים מגבים את ניר קלינגר: "האחריות היא עלינו"

לכתבה המלאה
לוי גרסיה שחקן עירוני קרית שמונה. דני מרון
ינדוד לבירה? לוי גרסיה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully