וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים הבכירים של בית"ר ירושלים מגבים את ניר קלינגר: "האחריות היא עלינו"

3.3.2019 / 16:01

עידן ורד: "אין תירוצים, אכזבנו את הבעלים ואת האוהדים". מאור בוזגלו: "אנחנו לא מספיק טובים, כולנו אשמים". טל בן חיים: "לא נכון להפיל אשמה על המאמן"

קובי אליהו

עידן ורד התנצל היום (ראשון) בפני אוהדי בית"ר ירושלים והבעלים משה חוגג, בפוסט שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו בעקבות ההפסד 3:1 בנתניה ואובדן הסיכוי הריאלי להגיע לפלייאוף העליון. הדבר בא לאחר החלטת השחקנים הבכירים של בית"ר ירושלים להתייצב לימין המאמן ניר קלינגר, שספג את מירב הביקורות לאחר ההפסד במוצ"ש.

כזכור, הקפטן כבש אמש את שער היתרון של הירושלמים, אבל מכבי נתניה הפכה עם שלושה שערים והותירה את בית"ר במקום התשיעי ובמצב בו היא חייבת ניצחון על הפועל תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה, בצירוף שני הפסדים של הפועל חיפה והפועל חדרה, ועוד איבוד נקודות של קרית שמונה. תיקו של חדרה הערב מול הפועל רעננה, יסתום את הגולל מבחינת בית"ר ויקבע כי הקבוצה תשחק בכל מקרה בפלייאוף התחתון.

ורד כתב בפוסט: "אין תירוצים, אין הסברים. בית"ר ירושלים זה מועדון שחייב להיות בצמרת הכדורגל הישראלי ולהוביל כל הזמן. רצינו ולא הצלחנו, אכזבנו את הבעלים, את הקהל ואת עצמנו. אין כאן מי אשם יותר, יש אחריות של כולם. אנחנו השחקנים הראשונים להודות בכך. זה חלק ממחזור חיים של כל מועדוני הכדורגל בעולם ולצערנו העונה גם שלנו. התקופה הזאת מגלה שהיעדים כנראה השתנו, אבל תמיד נמשיך לתת 100 אחוז. ביחד הגענו לכאן ורק יחד נתחיל את המסע חזרה למרכז הבמה".

מאור בוזגלו הצטרף גם הוא וכתב באינסטגרם: "בואו לא ננסה לברוח או למרוח את המציאות, השנה אנחנו לא מספיק טובים. נכון, יש לנו סגל עם שחקנים מצוינים, אבל לוקח זמן לדברים להתחבר, לצערי יותר מדי זמן. אני רואה שכולם מחפשים אשמים, אבל האחריות היא עלינו בלבד. אכזבנו את הבעלים, אכזבנו את המאמן ובעיקר, אנחנו מאכזבים את הקהל. לכל אחד יש חלק, מי יותר ומי פחות, אבל כולנו כקבוצה אשמים. להרים ידיים זה ממש לא בלקסיקון ועכשיו צריך להסתכל למציאות בעיניים ועם הרבה מלחמה להחזיר את המועדון לאן שהוא שייך".

עוד באותו נושא

אוחנה עדיין תומך, חוגג מתלבט: שעון החול של ניר קלינגר בבית"ר

לכתבה המלאה

הבלם טל בן חיים פרסם פוסט גם הוא: "זה לא הזמן לעשות סיכומים, אבל יש דברים שצריכים להיות ברורים לכולם! 80% מהסגל שהחל את העונה ונטל חלק במחנה האימון לא איתנו היום. בזמן שכל קבוצות הליגה התגבשו, עברו מחנה אימון ואף עבדו על שיטות משחק, אנחנו היינו בתפר של החלפת בעלים, ניסיון לבנות קבוצה טלאי על טלאי ואף אחד לא ידע מה יהיה גורלה של הקבוצה. מאמן פוטר ושוב הייתה תחלופה של שחקנים. אני לא מקבל את העניין של הפלת אשמה על המאמן. זה הכי קל ובעיקר לא נכון. ניר קלינגר מכין אותנו בצורה מצוינת לכל משחק ואנחנו אלו שלא מיישמים.

"אנחנו השחקנים צריכים להביט היטב במראה - האחריות עלינו, אין מקום להאשים את המאמן או כל בעל תפקיד אחר במועדון. אני כותב את הדברים האלה בכאב גדול ויכול להבטיח לכל מי שבית"ר חשובה ויקרה לו שנעשה הכול כדי לתקן את הדברים".

בר טימור נגד תומר גינת: הטראש טוק ביניהם וסיפור הכדורסל של השנה | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully