וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "ליברפול לא כפי שהיתה, גם בליגת האלופות היא בצרות"

"המיוחד" ניתח את התקופה הרעה של המרסיסיידרס, גרהאם סונס: "אני מודאג, יש עצבים שלא היו קודם לכן". קראגר מהלל את ואן דייק

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי הקלאסיקו הספרדי

הדעיכה של ליברפול נמשכה אמש (ראשון), כשהמרסיסיידרס סיימו ב-0:0 עם אברטון ואיבדו את המקום הראשון למנצ'סטר סיטי. עד לא מזמן נראתה קבוצתו של יורגן קלופ בלתי עצירה, והנה, בששת משחקי הליגה האחרונים שלה, סיימה ארבע פעמים בתיקו - בשלוש מתוכן כלל לא מצאה את הרשת.

"ליברפול לא מה שהיתה לפני מספר חודשים, כשחשבה שהכל הולך לה", ניתח ז'וזה מוריניו את מצבם של האדומים. "המצב של סלאח, למשל, היה הופך לשער. אלה דברים קטנים שלא היו בעבר, לפני שישה שבועות הוא היה מבקיע עם רגל ימין, כדור שהיה פוגע במישהו, או מריבאונד. לדוגמא, במשחק האחרון שלי במנצ'סטר יונייטד, שני שערי הניצחון שלהם היו מבעיטות שפגעו בשחקנים. אני לא חושב שזה חוסר מזל, זו תקופה כזו. לג'יימס מילנר היתה תקופה פנומנלית וכעת הוא על הספסל. אותו דבר עם פירמינו. יש להם בעיות קטנות".

מוריניו אולי כשל עם השדים האדומים העונה, אבל הוא יודע דבר או שניים על מאבקי אליפות מתמשכים. "מניסיוני, קשה מאוד להוליך את הטבלה לכל אורך העונה ולזכות באליפות. זה קרה לארסנל ב-2003/04 וכמעט קרה לנו בצ'לסי ב-2005/06. באופן טבעי, יש רגע בו אתה דועך. ברגע הזה חשוב לנצח. באליפות האחרונה שלי בצ'לסי שיחקנו נגד ק.פ.ר, שכבר ירדה. שיחקנו רע ולא ספגנו, ובדקה ה-91 כבשנו וניצחנו. שיחקנו איום ונורא אבל ניצחנו. ליברפול במצב הזה עכשיו. נגד יונייטד הם היו צריכים לנצח, וזה לא קרה".

על פי "המיוחד", גם בליגת האלופות מצבה של סגנית מוליכת הפרמיירליג לא אידיאלי. "גם נגד באיירן הם לא היו חדים. אני חושב שהם בצרות. 0:0 בבית זו לא תוצאה רעה, אבל אני לא רואה אותם מכתיבים את הקצב במינכן".

עוד בנושא:

אנגליה: 0:0 בין אברטון לליברפול, שנשארה במקום השני בטבלה
יורגן קלופ מאשים את הרוח ומרגיע: "מי רוצה להיות במקום הראשון במרץ?"

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. GettyImages
משהו עובר עליו. סלאח/GettyImages

קפטן ומאמן הקבוצה לשעבר גרהאם סונס הודה: "אני מודאג בשבילם, זו עוד מכה. במשחקים נגד ווסטהאם ולסטר זו היתה ההזדמנות של ליברפול לשים גז ולהגיד - זו השנה שלנו. עכשיו הם אפשרו לסיטי לחזור ולקחת את ההובלה. הקישור לא ממש יוצר הרבה מצבים ולא מוסר מסירות מתוחכמות קדימה. שישה שערים מחמישה קשרים זה לא מספיק. ליברפול משחקת עם עצבים שלא היו שם לאורך מרבית העונה. הם לא יצירתיים כפי שהיו".

בדומה למוריניו, גם ג'יימי קראגר סימן את סלאח כדוגמא לירידה של המייטי רדז ברמה: "אין ספק שבשבועות האחרונים הטאץ' שלו והיכולות מחוץ לרחבה הן לא מה שאתה מצפה משחקן ברמתו. הוא חייב להשתפר. הוא חייב לעשות הרבה יותר".

על דבר אחד כולם מסכימים: וירג'יל ואן דייק בעונת שיא. "הוא היה פשוט מדהים", אמר קראגר על משחקו של הבלם ההולנדי מול אברטון. "אני חושב שהוא צריך לזכות בתואר שחקן העונה. אולי זה קצת מוקדם מדי, אבל אם הוא לא משחק, אברטון מנצחת. הוא נראה כמו גבר שמשחק מול ילדים, הוא משחק מול כמה מהשחקנים הטובים באירופה והכל הולך לו כל כך בקלות. זה בכל זאת מרגיש כאילו יש לו עוד כמה הילוכים לעבור אליהם".

סונס הסכים והוסיף: "בהרבה משחקים העונה הוא האיש שעושה את ההבדל. הוא שחקן מאוד מיוחד. אם מסתכלים על הרביעייה האחורית והשוער של ליברפול, זה סימן מאוד מעודד. החמישייה הזו יכולה לשחק יחדיו עוד עשור".

עוד באותו נושא

אנגליה: 0:0 בין אברטון לליברפול, שנשארה במקום השני בטבלה

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול וירג'יל ואן דייק. רויטרס
רק הוא שומר על רמה גבוהה לכל אורך העונה. ואן דייק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully