וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ מאשים את הרוח ומרגיע: "מי רוצה להיות במקום הראשון במרץ?"

מאמן ליברפול טען שמזג האוויר הפריע ב-0:0 עם אברטון (וחטף ברשתות) והוסיף: "אין לי בעיה לרדוף אחרי סיטי". רוברטסון: "הלחץ עליהם". וגם: מביא הכדורים של אברטון שלגלג על קלופ

רויטרס

בווידאו: התגובות אחרי הקלאסיקו הספרדי

ליברפול מרגישה איך זה שוב קורה לה. לראשונה זה קרוב לשלושה חודשים, המרסייסדרס לא בפסגה כשלה ולמנצ'סטר סיטי אותה כמות משחקים. הקבוצה של יורגן קלופ סיימה ב-0:0 שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, הפעם בדרבי מול אברטון, וכעת היא מסתכלת מלמטה על מנצ'סטר סיטי, עליה כבר הובילה בעשר נקודות, וכעת היא רחוקה ממנה מרחק נקודה, עם הפרש שערים נחות.

"היה משחק קשה ממספר סיבות מול יריבה חזקה", סיכם יורגן קלופ. "הרוח שהגיעה מכל מקום לא עזרה, הכדור היה הרבה זמן באוויר. לא ממש הצלחנו לשלוט במשחק, למרות שהגענו ל-3-4 מצבים טובים מאוד ואני לא זוכר שלאברטון היו הזדמנויות. סלאח עושה הכל נכון עד השנייה האחרונה. אנחנו חייבים להראות יציבות ולהילחם כדי לנצח את ברנלי במחזור הבא. אני יודע כמה זה היה חשוב לאוהדים, אבל נילחם כולנו יחד ונראה לאן נגיע.

"אנחנו לא חושבים על סיטי כשאנחנו מובילים עליה בנקודה ולא חושבים עליה גם כשהיא מובילה עלינו בנקודה. הם צריכים לנצח, אנחנו צריכים לנצח, ונראה בסיום העונה מי תנצח יותר. אין לי שום בעיה לרדוף, מי רוצה להיות בראש הטבלה במרץ? זה נחמד אבל נותרו עוד הרבה משחקים. אתמול ראיתי שלמנצ'סטר סיטי היו 900 הזדמנויות והם הבקיעו שער אחד, בקושי. חייבים להיות מוכנים לנצל מצבים".

אפילו מביא הכדורים של אברטון לגלג על קלופ עם מחיאות כפיים מופגנות

וירג'יל ואן דייק הוסיף: "כמובן שאנחנו מאוכזבים, הגיע לנו לנצח וזה אומר הרבה אם שחקני אברטון חוגגים. היו לנו הזדמנויות אבל לא הצלחנו לגמור את המשחק, אין ברירה אלא להתאושש ולהתכונן למשחק הבא".

הקפטן ג'ורדן הנדרסון השמיע דברים דומים: "ידענו שיהיה קשה מאוד, אבל אני חושב שייצרנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח. אנחנו צריכים להיות יותר מדויקים. צריך להישאר חיוביים, אנחנו עדיין חזק במירוץ האליפות ונותרו עוד הרבה משחקים. יש לי הרבה אמונה בקבוצה הזו".

אנדי רוברטסון הודה: "כעת אנחנו הפכנו לקבוצה שרודפת, וכל הלחץ הוא על מנצ'סטר סיטי, כי מצפים ממנה לשמור על התואר. נילחם עד השריקה האחרונה של העונה".

בר טימור נגד תומר גינת: הטראש טוק ביניהם וסיפור הכדורסל של השנה | הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully