וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאלטי מתעקש: "איקרדי פצוע". מארוטה: "לא צריך לפתור שום דבר"

אינטר אכזבה והפסידה 2:1 לקליארי, אך באיטליה ממשיכים לעסוק בחלוץ. הנשיא התעקש: "מעולם לא דיברנו על מכירה שלו"

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: מתן בכור על הבעיות של צ'לסי

לאחר ה-3:3 הדרמטי עם פיורנטינה, הפסידה אמש (שישי) אינטר 2:1 לקליארי והיא עלולה לצאת מהטופ 4 אם מילאן (מול ססואלו) ורומא (מול לאציו) ינצחו הערב.

"במחצית הראשונה היינו איומים", הודה לוצ'יאנו ספאלטי. "קבלת ההחלטות היתה מגושמת, היססנו, הנענו כדור לאט מדי, לא הצלחנו לעקוץ, פשוט לא עשינו מספיק. אנחנו לא מצליחים להישאר עקביים ברמת הכדורגל שאנחנו רוצים לשחק. היו כמה דברים שעלולים להשפיע על הביטחון שלנו, כמו מה שקרה מול פיורנטינה, אבל צריך להתרגל. מי שלובש את החולצות הללו אמור לדעת להתמודד עם לחץ".

כשנשאל שוב על מאורו איקרדי שכמובן לא נכלל בסגל, התעצבן המאמן ואמר: "למה אתם שואלים אותי כמה זמן ייעדר קייטה, אבל השאלה על איקרדי היא אחרת? אתם מניחים שזה עניין התנהגותי, אחרת הייתם שואלים שאלות זהות. שניהם פצועים. אם זה לא משכנע אתכם, זו כבר בעיה שלכם".

לאוטרו מרטינס הוסיף: "מאורו מאוד חשוב לנו, אבל אין לנו מה לעשות בנידון. הוא צריך לפתור את הבעיות שלו, כל מה שאנחנו יכולים לעשות בינתיים זה לנסות לנצח. במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד, כעת נתמקד במשחק מול פרנקפורט בליגה האירופית".

עוד לפני המשחק התייחס נשיא המועדון ג'וזפה מארוטה לכוכב הגדול שלו כשנשאל האם פוסט האינסטגרם של איקרדי שינה דבר או שניים במצב הסבוך: "זה לא רלוונטי. כבר דיברנו על זה יותר מדי, אלה עניינים פנימיים. אני לא חשוב שיש מה לפתור, כי שום שבר. מעולם לא דיברנו על מכירה שלו, לא בתוך איטליה ולא מחוצה לה. כולנו מאוחדים ועובדים יחדיו".

מאמן אינטר לוצ'יאנו ספאלטי. GettyImages
מחצית ראשונה איומה. ספאלטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully