וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאורו איקרדי שובר שתיקה: "שיחקתי למען אינטר עם כאבים שהביאו אותי לדמעות"

כוכב אינטר פרסם פוסט אינסטגרם והתייחס בפומבי לסכסוך עם המועדון: "תמיד חלמתי לשחק פה, אני לא יודע אם יש אהבה בקרב אלו שלוקחים כאן החלטות"

עריכת וידאו: מתן חדד

מאורו איקרדי שמר על שתיקה לאורך הסכסוך המתמשך עם אינטר ונתן עד עכשיו לאשתו והסוכנות שלו וונדה נארה לדבר. היום (חמישי) החלוץ הארגנטינאי שנופה מסגל הקבוצה מהמשחקים האחרונים, שבר שתיקה בפוסט אינסטגרם חריך שפרסם ברשת החברתית.

"אני לא יודע אם כרגע יש אהבה וכבוד ביניני לבין אלו שלוקחים החלטות באינטר. אני לא יודע אם יש מישהו במועדון עם תשוקה ורצון לפתור דברים למען אינטר. הרבה דברים יכולים לקרות במשפחה, טובים או רעים. יש לי את הערכים שלי".

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
שבר שתיקה. איקרדי/רויטרס

"תמיד אהבתי את המועדון הזה והצבעים שלו. תמיד חלמתי לחזור לליגת האלופות עם הקבוצה שאני הקפטן שלה. אני מכבד את החברים שלי לקבוצה, את האוהדים והמועדון. האוהדים יודעים כמה אני אוהב את המועדון וכמה סבלתי, בכיתי ובסוף נהניתי בקבוצה הזו. החלטתי להישאר כאן למרות הכל. סירבתי להצעות ששחקנים אחרים היו מתקשים לסרב להן. שיחקתי עם כאבים שהביאו אותי לדמעות אחרי משחקים ובימים שאחרי".

כזכור, כל המשבר החל אחרי שאינטר החליטה לשלול את סרט הקפטן מאיקרדי וזה בתגובה סירב להיכלל בסגל במשחק הליגה האירופית מול ראפיד וינה. מאז הוא לא היה בסגל בשלושת משחקיה האחרונים של הקבוצה ולא נכלל בסגל גם למשחק הקרוב מול קליארי בליגה.

עוד באותו נושא

יעבור ליריבה המושבעת? דיווח: איקרדי מועמד לנאפולי ויובנטוס

לכתבה המלאה

הפוסט המלא של איקרדי

View this post on Instagram

? #MI9

A post shared by Mauro Icardi - MI9 (@mauroicardi) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully