וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעבור ליריבה המושבעת? דיווח: איקרדי מועמד לנאפולי ויובנטוס

שתי היריבות הגדולות של אינטר חושקות בחלוץ הסורר. אולם, רק האלופה מסוגלת לשלם את סכום השחרור הגבוה שלו (כ-110 מיליון יורו)

עריכת וידאו: מתן חדד

מאורו איקרדי יעזוב את אינטר בקיץ, אלא אם כן תהיינה התפתחויות בלתי צפויות. לפי דיווחים באתר "טוטומארקטו" האיטלקי, נאפולי ויובנטוס מתחרות על שירותיו של הכוכב הארגנטינאי הסורר. איקרדי, שמסוכסך עם הנראזורי כבר תקופה ארורכה בעקבות אי רצונו לחידוש חוזהו בקבוצה, ובעיקר בגלל אשתו\סוכנת הבעייתית, וונדה נארה.

נארה, שהופיעה לאחרונה בתכנית טלוויזיה פופולארית לצד שחקן העבר אנטוניו קסאנו, ניסתה להסביר את טענותיה כלפי אינטר ולהגן על בעלה ועל עצמה בנוגע להתנהלות מול המועדון המילאנזי. קסאנו אף אמר לוונדה ישירות באותה תכנית: "אין לך מושג איך מתנהלים בחדר הלבשה ומאורו צריך להתנצל על התנהגותו בפני המועדון כדי לחזור לשחק".

מאורו איקרדי שחקן אינטר ביציע עם רעייתו וונדה נארה. רויטרס
יעברו יחד ליובנטוס? נארה ואיקרדי/רויטרס

איקרדי, שערך את הופעתו האחרונה במדי אינטר ב-9 לפברואר במשחק נגד פארמה, ביקש לאחרונה מראשי קבוצתו לעבור ניתוח שישבית אותו עד לפתיחת העונה הבאה, מה שמעיד עוד יותר על חוסר שביעות רצונו מהתנהלות המועדון כלפיו והרצון העז לסיים את דרכו במדיה. ב-7 במרץ צפויה להיערך לשחקן ועדה רפואית אשר תקבע את המשך פעילותו לעונה הנוכחית. חוזהו של השחקן מסתיים בקיץ הבא ואינטר מעוניינת למכור אותו כדי להרוויח עליו סכום מכובד כל עוד זה אפשרי מבחינתה.

נאפולי הציעה לאחרונה לשחקן הצעה נדיבה של 9 מיליון יורו לעונה כולל 2 מיליון יורו כבונוסים שונים כדי לפתות את השחקן לעבור לשורותיה. אבל אינטר מעוניינת למכור את החלוץ המצטיין שלה בשנים האחרונות דווקא ליריבתה הישירה על תואר האליפות, יובנטוס. לטענת התקשורת האיטלקית, רק יובה מסוגלת לשלם את סכום השחרור העצום של השחקן בליגה האיטלקית (110 מיליון יורו). לנאפוליטנים, למרות הצעתם המרשימה לשחקן, אין את היכולות הכלכליות לשלם לאינטר את הסכום הכבד.

איקרדי הבקיע לזכות אינטר 68 שערים במהלך תקופתו בקבוצה. העונה כבש 15 שערים לזכות קבוצתו ב-28 הופעות.

עוד באותו נושא

הקרקס באינטר נמשך: נארה בכתה בטלוויזיה, מארוטה פרץ לשידור וסיפק הבהרות

לכתבה המלאה

צפו בקסאנו מתעמת עם וונדה בתכנית "טיקי טאקה" האיטלקית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully