וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את ריאל בקלאסיקו, צסק"א הביסה את אולימפיאקוס

אנטה טומיץ' להט והוביל את הקטלאנים ל-70:77. הקבוצה של בלאט הובסה בביתה 97:81, באיירן מינכן ניצחה 75:89 את בודוצ'נוסט

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
כיכב בניצחון ברצלונה. אנטה טומיץ'/GettyImages

המחזור ה-24 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ניצחון 70:77 של ברצלונה על ריאל מדריד בקלאסיקו שהתקיים גם בכדורסל. במפגש גדול נוסף אולימפיאקוס של דיוייד בלאט בלאט הובסה בביתה על ידי אולימפיאקוס 97:81, ובמשחק שפתח את הערב, באיירן מינכן ניצחה בחוץ 75:89 את בודוצ'נוסט.

seperator

ברצלונה - ריאל מדריד 70:77

בין הקלאסיקו בכדורגל בגביע לבין הקלאסיקו בכדורגל בליגה, אוהדי שתי הקבוצות קיבלו גם אקשן במסגרת היורוליג. המשחק היה צמוד במחצית הראשונה, אבל ברבע השלישי הקטלאנים כבר עלו ליתרון 13. הבלאנקוס הצליחו לנגוס בו, אבל לא לחזור ממנו וזה נגמר בניצחון יוקרתי לברצלונה, שממשיכה לשמח את אוהדיה עם ניצחון על היריבה הגדולה גם בכדורסל. אנטה טומיץ' הוביל את הבלאוגרנה עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, גם תומא הרטל היה נהדר עם 17 ו-10 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
קורי היגינס, צסק"א מוסקבה. M. Serbin, CSKA Basket, אתר רשמי
הרוסים סגרו עניין ברבע המכריע. קורי היגינס/אתר רשמי, M. Serbin, CSKA Basket

אולימפיאקוס - צסק"א מוסקבה 97:81

הפסד יורוליג חמישי ברציפות לקבוצה של דיוויד בלאט, שהמשיכה להיראות רע מאוד. זה אמנם התחיל צמוד, ולמחצית האורחים ממוסקבה ירדו ביתרון של נקודה אחת בלבד, אבל ברבע הרביעי הגיעה התפרקות טוטאלית ששברה את היוונים לחלוטין. קורי היגינס הוביל את קלעי צסק"א עם 18 נקודות, סרחיו רודריגס להט עם 15 נקודות ו-12 אסיסטים. גם נאנדו דה קולו (16 נקודות), וויל קלייבורן (14 נקודות, 8 ריבאונדים) וקייל היינס (15 נקודות) הצטיינו. זאק לידיי, אקס גלבוע/גליל, בלט לטובה באולימפיאקוס עם 21 נקודות ו-9 ריבאונדים.

דרק וויליאמס שחקן באיירן מינכן. AP
באיירן חזק במאבק על מקום בפלייאוף. דרק וויליאמס/AP

בודוצ'נוסט - באיירן מינכן 89:75

הגרמנים, שעדיין נמצאים חזק במאבק על המקום בפלייאוף, ידעו שאסור להם למעוד במונטנגרו אם הם באמת רוצים למצוא את עצמם בהצלבה. הם השתלטו על המשחק בפתיחה, אבל קאמבק נאה של המארחים ברבע השני הוריד את בודוצ'נוסט להפסקה ביתרון 41:44. ברבע השלישי באיירן רצה ועלתה ליתרון דו ספרתי. למרות שבודוצ'נוסט נגסה בהפרש לקראת סיום ההתמודות, היא לא הצליחה לעשות יותר מזה ורשמה הפסד 18 העונה. את באיירן, שנמנעה מהפסד שלישי ברציפות ביורוליג ועלתה למאזן של 12:12 (בדיוק כמו של יריבתה למאבק על מקום בהצלבה, באסקוניה), הובילו ולדימיר לוצ'יץ' (18 נקודות, 7 ריבאונדים) ודנילו בארטל (16 נקודות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully