וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר גבר על מרטון פוצ'וביץ' בדרך לחצי גמר טורניר דובאי

המאסטרו שוב נאלץ לעבוד קשה מאוד לפני שהכניע את המדורג 35 עם 6:7 (6), 4:6. יפגוש את צ'וריץ', שעבר את בסילאשווילי בתום קרב

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
הכל הולך קשה. פדרר/רויטרס

לאחר ששמט מערכה בכל אחד משני המשחקים הראשונים שלו בטורניר דובאי, שוב נאלץ רוג'ר פדרר לעבוד קשה מאוד, ושוב הצליח לנצח. הפעם זה קרה עם 6:7 (6), 4:6 על מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי, שמדורג 35 בעולם, בתום שעה ו-56 דקות של משחק מייגע בדרך לחצי גמר הטורניר.

המאסטרו הוותיק הצליח להציל שתי נקודות מערכה בשובר השוויון של הסט הראשון, וכעת הוא רחוק שני ניצחונות בלבד מלהפוך לשחקן השני בעידן המודרני שזוכה ב-100 גביעים בסבב (ג'ימי קונורס עשה זאת ראשון עם 109). פדרר ישחק בחצי הגמר נגד בורנה צ'וריץ'. הקרואטי, המדורג 13 בעולם, נזקק לשעתיים וחצי כדי לנצח 6:4, 2:6, 6:7 (1) את ניקולוז בסילאשווילי הגאורגי (19). לצ'וריץ' בן ה-22 יש מאזן לא רע מול פדרר שעומד על 2:2, כולל ניצחונות בשני המפגשים האחרונים ביניהם.

שחקן נוסף שהעפיל לארבעת האחרונים הוא סטפנוס ציציפאס המוכשר, שעשוי לזכות בתואר שני ברציפות. המדורג 11 הכניע את הוברט הורקאץ' ההונגרי עם 6:7, 7:6, 1:6, ויפגוש מחר בקרב על הגמר את גאל מונפיס, שסיים את המסע המפתיע של ריקרדאס בראנקיס הליטאי (113 בעולם) עם 1:6, 7:6, 2:6.

עוד בנושא:

רפאל נדאל הודח מאקפולקו על ידי ניק קיריוס ותקף: "הוא חסר כבוד"

בורנה צ'וריץ' טניסאי קרואטי. GettyImages
עיניים על הכדור, עיניים על הכדור. צ'וריץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully