וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולהאם: קלאודיו ראניירי פוטר, סקוט פארקר מונה למאמן זמני

המאמן האיטלקי בן ה-67 סיים את תפקידו בקרייבן קוטג' אחרי שהוביל את הקבוצה לשלושה ניצחונות ב-16 מחזורי ליגה: "מאוכזב, אבל מודה לכולם"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובה של מאוריציו סארי לסערת קפה

פולהאם הודיעה היום (חמישי) על פיטורי קלאודיו ראניירי. המאמן האיטלקי בן ה-67 הוביל את קבוצתו להפסד 2:0 מול סאות'המפטון אתמול ובסך הכול לשלושה ניצחונות ב-16 משחקי ליגה מאז שהחליף את סלבישה יוקאנוביץ' בנובמבר אשתקד.

ראניירי ממשיך בחוסר ההצלחה שלו מאז פוטר מלסטר למרות האליפות הסנסציונית אליה הוביל את המועדון ב-2015/16. ב-2017/18 אימן את נאנט וגם שם זה לא החזיק מעמד תקופה ממושכת. עוד לפני כן עבר המאמן האיטלקי הוותיק קריירה ארוכה במועדוני פאר כמו נאפולי, פיורנטינה, ולנסיה, אתלטיקו מדריד, צ'לסי, ולנסיה, פארמה, יובנטוס, רומא, אינטר, מונאקו ונבחרת יוון.

מי שמונה למאמן זמני של פולהאם הוא לא אחר מאשר קשר העבר סקוט פארקר בן ה-38, ששיחק בעבר בצ'רלטון, נוריץ', צ'לסי, ניוקאסל, ווסטהאם, טוטנהאם ופולהאם עצמה. בתקופה האחרונה פארקר שימש כמאמן תחת יוקאנוביץ'.

קלאודיו ראניירי אמר: "אני מאוכזב מהתוצאות האחרונות ומהעובדה שלא הצלחנו לבנות מומנטום אחרי התוצאות הטובות שהשגנו מיד אחרי שמוניתי. בסופו של דבר, אני רוצה להודות למועדון, לשחקנים והאוהדים על התמיכה שסיפקו לי במהלך התקופה שלי במועדון".

קלאודיו ראניירי מאמן פולהאם. רויטרס
תם הטקס. ראניירי/רויטרס
סקוט פארקר פולהאם. רויטרס
מאמן ראשי. סקוט פארקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully