וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר דיבר לפני נתניה: "כשיש לחץ הרמה יורדת, זה נורמלי"

28.2.2019 / 10:55

מאמן בית"ר ירושלים ערך מסיבת עיתונאים לפני המשחק החשוב בשבת: "לא חושבים על הפלייאוף העליון. אם נגיע אליו זה יהיה נהדר"

קובי אליהו

אחרי הניצחון המעודד 0:2 על הפועל רעננה במחזור האחרון, בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה למשחק החוץ ביום שבת נגד מכבי נתניה. הקבוצה מהבירה נמצאת כרגע במקום השמיני בטבלה עם 29 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהפועל חדרה הנמצאת במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון של ליגת העל. היא תקווה לקטוע רצף של עשרה משחקים רצופים בהם נתניה לא הפסידה.

הבית"רים ערכו היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק בשבת. המאמן ניר קלינגר פתח ואמר: "נתניה תגיע עייפה אחרי הגביע? אני מניח שהם יעשו מספר שינויים, אבל זה לא עניין שלנו. הפוקוס מבחינתנו הוא רק על בית"ר ירושלים. אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להגיע למשחק הזה מוכנים. יש מאבק על המקום בפלייאוף, אבל אנחנו שמים את זה בצד ואנחנו מתמקדים בלנצח ובלצבור כמה שיותר נקודות עד תום העונה הסדירה. אם ננצח וזה יספיק לפלייאוף העליון, זה יהיה נהדר".

מאמן בית"ר ירושלים ניר קלינגר. קובי אליהו
"ביקורת זה דבר לגיטימי, התרגלתי לזה". ניר קליגר/קובי אליהו

המאמן הוסיף: "יש לי דרך שאני הולך בה. לפעמים זה מצליח, לפעמים פחות. הביקורת עליי? זה דבר לגיטימי, אני חי עם זה והתרגלתי לזה. כשיש לחץ על שחקנים הרמה יורדת, אין מה לעשות. זה נורמלי. המשחק האחרון שלנו היה פחות טוב, אבל מה שחשוב זה שתחת הלחץ הצלחנו לעשות את העבודה. אני בא מאהבה ועובד מאוד קשה, אני חושב שמי שעובד קשה בסוף מצליח. ליידי גאגא אמרה בטקס האוסקר שצריך לדעת לקום, להילחם ולהיות חזק. זאת הדרך שלי ואני לא מתכוון לשנות אותה".

גם הבלם טל בן חיים דיבר: "בשבועות האחרונים יש התקדמות ביכולת שלנו. המשחק נגד רעננה היה קצת פחות טוב, אבל את מבחן התוצאה עברנו במשחק הזה. ברור שאנחנו רוצים להיות בצמרת, אבל זה לוקח זמן. בכדורגל אין הוקוס פוקוס. בונים כאן משהו לשנים. גם למיטש גולדהאר לקח זמן לחבר את מכבי תל אביב ולהפוך אותה לקבוצה שזוכה בתארים".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: לירן רוטמן חתם לשנה ויצטרף בקיץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully