וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילי קבאז'רו הועדף בהרכב וצ'לסי ניצחה: "קפה לומד וילמד, הוא תמך בי לחלוטין"

השוער הוותיק, שהועדף בשער על פני הספרדי אחרי התקרית בגמר גביע הליגה, הגן על חברו אחרי ה-0:2 מול טוטנהאם, פוצ'טינו: "הגיע לנו להפסיד"

עריכת וידאו: מתן חדד

שלושה ימים אחרי סערת גמר גביע הליגה, הצליחה צ'לסי לחזור לנצח אתמול (רביעי) ועשתה את זה בסטייל עם 0:2 מול טוטנהאם. פדרו כבש את הראשון בדקה ה-57 ובדקה ה-84 קירן טריפייר בעט לשערו הוא בצורה די מביכה וחסרת מזל כדי לקבוע את תוצאת המשחק. טוטנהאם תנסה לתקן את הרושם אחרי שני הפסדים ברציפות כשתארח את ארסנל בשבת לדרבי לונדוני נוסף.

מי שפתח אתמול בשער היה ווילי קבאז'רו, שהועדף על פני קפה לאחר כל התקרית מהמשחק נגד מנצ'סטר סיטי בגמר גביע הליגה והסירוב שלו לצאת. קבאז'רו הוותיק התייחס אחרי המשחק לעניין ואמר: "החדשות הטובות הן שממש לא אכפת לו ממה שקרה. אנחנו מוכנים וקפה היה פנטסטי בתמיכה שלו כלפיי היום. הוא לומד, אנחנו לומדים ואני מודה לו שהוא תמך בי".

מאמן טוטנהאם מאוריסיו פוצ'טינו נשמע פחות מרוצה ואמר: "היה משחק שקול ובכמה פעולות ספגנו שני שערים, אבל אני עדיין חושב שהיה משחק שקול. הם שלטו קצת, אנחנו שלטנו קצת. אני חושב שהייתה להם בעיטה אחת למסגרת והם כבשו שני שערים, אנחנו לא בעטנו בכלל למסגרת וכך קשה לנצח. אבל לא הגיע לנו יותר מהפסד".

גולש שנון צייץ בטוויטר: "אם אני הייתי סארי, הייתי אומר לקפה ללכת להתחמם לקראת הסיום ואז הייתי אומר לו להתכונן להיכנס. בסוף הייתי אומר לו 'סליחה, התחרטתי, תישאר בחוץ'".

עוד בנושא:

צ'לסי ניצחה 0:2 את טוטנהאם, ארסנל חגגה 1:5 נגד בורנמות'

שחקן צ'לסי ווילי קבאז'רו. רויטרס
הגן על קפה. קבאז'רו/רויטרס

ארסנל הביסה 1:5 את בורנמות', שרשמה הפסד ליגה תשיעי ברציפות בחוץ. מאמן התותחנים אונאי אמרי דיבר אחרי המשחק ואמר: "עבדנו כמו שעבדנו בכל המשחקים האחרונים עם אינטנסיביות. השער שהם כבשו כשהובלנו 0:2 היה יכול לגרום לנו לבעיות, אבל אני חושב שהראינו בגרות ברגע הזה והמשכנו לדחוף קדימה. הייתה אווירה טובה עם האוהדים שלנו מאחורינו. נתנו היום מנוחה לכמה שחקנים לקראת הדרבי". על ההופעה הטובה של מסוט אוזיל, שכבש ובישל, אמר הספרדי: "אני חושב שהוא שמח יותר איתנו. אני גאה מאוד בשחקנים שלנו. הוא גם עזר לנו מאוד עם האיכות שלו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully