וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מודים: "רוצים להרים חזרה את הרמה, אבל זה עוד לא מתחבר"

27.2.2019 / 7:07

מחליפי מכבי תל אביב שוב סיימו ב-0:0 מול סכנין, אבל עלו לחצי גמר הגביע ורחוקים שני משחקים מטרבל שני בארבע שנים. שחקן: "רוצים להרים את הרמה, אבל זה עדיין לא מתחבר". וגם: הפספוס של בצ'יראי ושירת הברבור של טיבי

ארון שוינפלד, מכבי תל אביב מאוכזב. דני מרון
הוצא מההקפאה. ארון שוינפלד/דני מרון

1. איביץ': "האמנתי שאני יכול לזכות בטרבל"

במכבי תל אביב מודים שגם את המשחק אמש (שלישי) מול בני סכנין בגומלין רבע גמר גביע המדינה, הם לא ישימו בהיילייטס של עונת האליפות הזו. אבל בשורה התחתונה הקבוצה כבר בחצי גמר הגביע אחרי 0:0 ורחוקה שני משחקים בלבד מטרבל נוסף תוך ארבע שנים. "האמנתי שאני יכול לזכות בטרבל אחרת לא הייתי מגיע למכבי תל אביב", אמר אמש ולאדן איביץ' בסיום המשחק כשנשאל על הדרך שהוא עשה במועדון ביחס לציפיות שהיו לו ברגע שהוא הגיע למכבי תל אביב. "מעכשיו כל משחק יהיה יותר קשה עבורנו", הוסיף מייד הסרבי כדי ששחקניו לא יסתנוורו.

עוד בנושא:

איביץ' "מתכוון לדבר" עם יונתן כהן, ייני מבטיח: "אין ירידת מתח"
מכבי תל אביב עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 0:0 משמים עם בני סכנין

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. דני מרון
בדרך לטרבל. ולאדן איביץ'/דני מרון

2. "את התוצאה החשובה עשינו במשחק הראשון".

מכבי תל אביב המשיכה גם אתמול ביכולת חלשה ולא עזרו השינויים שעשה איביץ' בהרכבה. נכון שהקבוצה שיחקה בהרכב שמעולם לא שיחק יחד ואחרי ההרחקה של יונתן כהן היה להרכב הזה עוד יותר קשה, אבל עדיין בכל הרכב וגם עם שחקן פחות מכבי תל אביב צריכה לנצח את בני סכנין, אבל שוב, כמו במשחק האחרון בדוחא בליגה, גם אמש לא ידעה הקבוצה להבקיע שער אחד ולנצח. "למזלנו את התוצאה החשובה עשינו בגביע במשחק הראשון ולא הסתבכנו כעת בגומלין", אמר אמש אחד השחקנים בקבוצה. "אנחנו לא בשיאנו כרגע. אנחנו מאוד רוצים לחזור ולשחק את הכדורגל האיכותי שאיפיין אותנו בחלקים גדולים של העונה ולהרים את הרמה, אבל זה עדיין לא מצליח להתחבר חזרה".

עוד באותו נושא

איביץ' "מתכוון לדבר" עם יונתן כהן, ייני מבטיח: "אין ירידת מתח"

לכתבה המלאה
שרן ייני (מימין) עם רוסלן ברסקי שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
אל תקראו להם מכבי ב'. שרן ייני אתמול/דני מרון

3. מכבי ב'? ייני: "אתם קוראים לזה כך"

שרן ייני הגיע אחרי המשחק לדבר עם התקשורת. הקפטן תמיד מעניין, אבל הוא גם זה שיודע לשים דברים בפרופורציות. "השחקנים מוכיחים לאורך כל העונה שמגיע להם ואל תיתפסו למשחק כזה או אחר", אמר ביחס לשחקנים שקיבלו אתמול הזדמנות בהרכב אחרי הרבה זמן שלא פתחו. "שחקנים שאתם קוראים להם בתקשורת מכבי ב' הביאו אותנו לחצי הגמר בגביע". לקראת המשחק בשבת באשדוד, אמר ייני: "המגרש של אשדוד הוא אחד הקשים בליגה. נעבוד ונתכונן כדי להצליח לעשות שם תוצאה טובה. תמיד קשה באשדוד. אנחנו לא חושבים על הפסד אבל אני מניח שמתישהו אנחנו נפסיד".

שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי חוגג. יוסי ציפקיס
איביץ' פספס אותו? פאטוס בצ'יראי/יוסי ציפקיס

4. בצ'יראיי? איביץ': "סלובו בחור נבון"

"סלובודאן דראפיץ' הוא בחור נבון", זה היה המשפט היחיד שהסכים להגיד אמש ולאדן איביץ' כשנשאל על הדברים שאמר מאמן מכבי נתניה כאן בוואלה! ספורט בתחילת השבוע בכל הקשור לרצונו של איביץ' לצרף בתחילת העונה את פאטוס בצ'יראי. אם מכבי נתניה תעבור היום את מכבי פתח תקוה בגומלין שלה, יתכן שאיביץ' גם יפגוש עם הגרלה נכונה את בצ'יראיי בגמר הגביע ובכל מקרה עוד נכונו להם שני מפגשים בפלייאוף העליון.

איתן טיבי, מכבי תל אביב. דני מרון
עדיין חושב שהוא אחד הטובים בארץ. איתן טיבי/דני מרון

5. טיבי יסיים אבל עדיין חושב שהוא אחד הטובים בארץ

איתן טיבי חזר אתמול לשחק, אבל לא נראה שהתכניות של מכבי תל אביב ישתנו לגביו ובתום העונה הוא יסיים את דרכו במועדון. הבלם עדיין מעריך את עצמו כאחד הטובים בתפקידו בארץ והוא מכוון בעונה הבאה להמשיך בקבוצת צמרת ולהמשיך להנות מרמות שכר גבוהות. בשום מקום בארץ הוא לא יוכל להרוויח כחצי מיליון דולר כמו שהיה לו במכבי תל אביב, אבל הוא עדיין מאמין שעל אף גילו המתקדם הוא ראוי להיות בשורה הראשונה של הבלמים בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully