וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' "מתכוון לדבר" עם יונתן כהן, ייני מבטיח: "אין ירידת מתח"

26.2.2019 / 22:44

מאמן מכבי תל אביב התייחס להרחקה המיותרת של החלוץ ושמח שהקבוצה "בדרך למשהו גדול", הקפטן מכחיש שיש רפיון ומרוצה מחידוש השת"פ עם טיבי

שרן ייני (מימין) עם רוסלן ברסקי שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצים, אחרי הכל. שחקני מכבי תל אביב בסיום/דני מרון

במרחק נגיעה מהטרבל: מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר גביע המדינה, למרות 0:0 משמים וחלש מול בני סכנין באצטדיון נתניה, בהנחה סבירה שהאליפות כבר מונחת בכיס ותובטח במוקדם או במאוחר, היא צריכה עוד שני ניצחונות בלבד כדי להשלים זכייה בכל התארים האפשריים.

ולאדן איביץ' העלה הרכב משני במיוחד כולל 10 שינויים - דניאל טננבאום איפשר לפרדראג ראיקוביץ' מנוחה לראשונה העונה, איתן טיבי וארון שוינפלד קיבלו הזדמנויות נדירות אחרי הקפאה ממושכת - אבל גם הם הושפעו מהאווירה המנומנמת ביציעים בנתניה, שאוכלסו על ידי 1,320 צופים בלבד.

"היה משחק מעניין, כי הרבה שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן קיבלו הזדמנויות", אמר ולאדן איביץ'. "הם ניסו לנצח את המשחק במחצית הראשונה, יצרו מצבים, ואין לי טענות אליהם. גם במחצית השנייה היו לנו אפשרויות להכריע את המשחק, אבל בשורה התחתונה אנחנו בחצי הגמר וזה חשוב לנו".

על יונתן כהן: "אני אדבר עם יונתן, במיוחד על הכרטיס הצהוב הראשון שספג".

על המצ' אפ עם סכנין: "במשחק הראשון מולם היינו טובים מאוד, ובמשחק השני באופן טבעי היינו פחות טובים. עכשיו צריך להתרכז במשחק הבא, אנחנו מקצוענים, אנחנו מכבי, רוצים לנצח בכל משחק בלי קשר לתוצאה במשחק הקודם או למשחק הראשון בעונה. היו כמה דברים טובים הערב וכמה דברים פחות טובים".

על הרעב של השחקנים: "יש לנו הרבה שחקנים בסגל וכל אחד יכול לשחק, אני מנסה להוציא מהם 100 אחוז ולבחור את ההרכב הכי טוב לכל משחק. אנחנו בדרך לעשות משהו גדול העונה".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' עם מאמן בני סכנין גיורגי דרסיליה. דני מרון
כאבי ראש מסוג אחר לגמרי. איביץ' ודרסיליה/דני מרון

שרן ייני הוסיף: "משחק קודם היה פחות טוב ורצינו להרים את עצמנו לקראת המשחקים הבאים. היופי הוא שהצוות דורש ממך לעבוד קשה בכל משחק, זה הסוד שלנו. כל השחקנים רוצים להוכיח שהם ראויים ליותר, אני וטיבי שילבנו כוחות הרבה שנים ואני מאוד נהנה לשחק איתו.

על התחושות בקרב השחקנים: "לא מרגישים ירידת מתח. יצא ככה שהיו כמה משחקים פחות טובים, אבל אנחנו מנסים לדחוף את עצמנו כמה שאפשר ועושים הכל כדי שזה יקרה. אנחנו שומרים על המוכנות, מבינים שכל משחק אימון הוא חשוב, אנחנו משקיעים ומנסים להיות מקצוענים עד הרגע האחרון של העונה, כי אנחנו באמת רוצים להשיג הכל".

מאמן בני סכנין גיורגי דרסיליה אמר: "המחצית השנייה לא עבדה כמו שרצינו שתעבוד. בחצי הראשון מכבי שלטה, כשהם עברו ל-10 שחקנים ניסינו לתקוף, אבל זה הכדורגל. זו מכבי תל אביב, הקבוצה הכי טובה בליגה, ולצערי הערב לא הצלחנו. הרבה צעירים שיחקו היום, צריך לתת להם את הזמן".

על מאבקי ההישארות בליגה: "אנחנו חייבים לנצח כל משחק שנשאר לנו כדי להישאר בליגה. נעשה הכל בשביל להצליח בזה. אני אמרתי שנעשה את המקסימום כדי שנישאר, ונמשיך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully