וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: רוג'רס הוצג והגיע לצפות, לסטר ניצחה 1:2 את ברייטון

המאמן החדש של השועלים ראה מהיציע את גריי (10) ו-וארדי (63) קוטעים רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון. פרופר (66) רק צימק

מתן בכור, מתן חדד

בווידאו: טור דעה של מתן בכור על צ'לסי

המחזור ה-28, מחזור אמצע השבוע בליגה האנגלית, נפתח היום (שלישי) כשבמוקד הייתה לסטר סיטי, שגברה 1:2 בביתה על ברייטון, וממש לפני שריקת הפתיחה הודיעה על מינויו הרשמי של ברנדן רוג'רס כמאמנה החדש. במשחקים נוספים האדרספילד סוף סוף ניצחה, והשיגה ניצחון שלישי העונה עם 0:1 ביתי דרמטי על וולבס, שכנראה לא יעזור לה לשרוד בליגה. אברטון טיילה עם 0:3 בחוץ על קרדיף סיטי, ובמשחק שנעל את יום המשחקים ניוקאסל גברה 0:2 על ברנלי.

מאמן לסטר סיטי ברנדן רוג'רס ביציע הכבוד. GettyImages
הנוכחות שלו עזרה. ברנדן רוג'רס ביציע הכבוד בקינג פאוור/GettyImages

לסטר סיטי - ברייטון 1:2

אחרי פיטוריו של קלוד פואל, השועלים התייצבו למשחק הזה עם המאמן הזמני מייק סטוול ועם רצף מזעזע של שישה הפסדים בכל המסגרות בשבעת המשחקים האחרונים. ממש לפני שריקת הפתיחה, הנהלת הקבוצה הודיעה שהיא מינתה באופן רשמי את ברנדן רוג'רס למאמן, והצפון האירי הגיע לצפות מהיציע.

רוג'רס (46) הצפון אירי, הגיע מסלטיק הסקוטית אותה עזב אחרי כמעט שלוש עונות. הוא בעיקר ידוע מימיו כמאמן ליברפול, אותה הוביל בין 2012 ל-2015 בקדנציה לא רעה שכמעט הסתיימה עם אליפות בעונתו השנייה. לפני כן עבד גם בסוונסי, רדינג, ווטפורד, ואת קריירת האימון שלו התחיל במחלקת הנוער של צ'לסי.

נראה שהתמיכה של רוג'רס מהיציעים עזרה לשחקנים החדשים שלו, שנראו מצוין: בדקה העשירית יורי טילמנס מצא בכדור עומק טוב את דמארי גריי, שהכניע את מאט ריאן והעלה את לסטר ל-0:1. בדקה ה-63 התקפה נהדרת הסתיימה עם ג'יימס מדיסון, שמצא בכדור עומק את ג'יימי ורדי שהרשית את השני. כעבור שלוש דקות בלבד השחפים הרגיעו את ההתלהבות הודות לשער מצמק של דייבי פרופר, אבל הם לא הצליחו לעשות יותר מזה וזה הסתיים בניצחון ראשון של השועלים מאז ה-1 בינואר. בירם כיאל לא היה בסגל ברייטון.

לסטר עלתה למקום ה-11, ברייטון הסתבכה בתחתית והיא עם 27 נקודות במקום ה-16, מרחק שלוש נקודות בלבד מסאות'המפטון שנמצאת מתחת לקו האדום.

שחקני לסטר סיטי חוגגים. רויטרס
סוף סוף ניצחון. שחקני לסטר סיטי חוגגים/רויטרס

תוצאות נוספות

קרדיף סיטי - אברטון 3:0
לאברטון: גילפי סיגורדסון (41, 66), דומיניק קלברט לואין (93).

האדרספילד - וולבס 0:1
להאדרספילד: סטיב מונייה (92)

ניוקאסל - ברנלי 0:2
לניוקאסל: פביאן שאר (24), שון לונגסטף (38)

* צ'מפיונשיפ: קווינס פארק ריינג'רס ניצחה בביתה 0:1 את לידס משער של לוק פרימן (49) וקטעה רצף של שבעה הפסדים רצופים. תומר חמד נכנס כמחליף בדקה ה-83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully