וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - מכבי נתניה: קניקובסקי חוזר להרכב, הוקה בספק גדול

26.2.2019 / 20:23

אחרי שניצחה 0:1 במשחק הראשון, נתניה תבצע מספר שינויים בגומלין במושבה (רביעי, 20:45, ספורט 5). קאניוק ולידור כהן ישובו להרכב המארחת

רבע הגמר - הגומליןהסתיים27/02/2019
מכבי פתח תקוה
  • סיבוק (90)
1:1
  • (88) בצ'יראי
מכבי נתניה
צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה

רגע לפני משחק התחתית הקריטי מול הפועל תל אביב ואחרי שהכעס על השיפוט בהפסד למכבי תל אביב שכך מעט, מכבי פתח תקוה תנסה לשכוח מצרות הליגה ולהעפיל לחצי גמר הגביע לראשונה מאז 2014, אז הפסידה 2:1 לאותה מכבי נתניה שתגיע להתארח אצלה מחר (רביעי, 20:45, ספורט 5). פרנק במבוק המורחק יחסר לגיא לוזון, שיקבל את גל שיש שסיים את עונש הצהובים וישוב לעמדת המגן השמאלי. גידי קאניוק ולידור כהן יחזרו ל-11 בניסיון להשיג הכרעה.

שחקן מכבי פתח תקוה גל שיש. יוסי ציפקיס
חוזר מצהובים. גל שיש/יוסי ציפקיס

מכבי נתניה

אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון, במכבי נתניה רוצים גם את הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה ויגיעו פעם נוספת למושבה לגומלין עם מכבי פתח תקוה ברבע הגמר. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה סוחבים יתרון של 0:1 מהמפגש הראשון ואחרי שניצחו את מכבי פתח תקוה בליגה לפני עשרה ימים, קיימת דריכות מיוחדת במועדון שכן זה מאוד מורכב לעבור את אותה קבוצה שלוש פעמים תוך זמן קצר.

בקבוצה יערכו מספר שינויים בהרכב לעומת זה שניצח את הפועל תל אביב בשבת האחרונה. גבי קניקובסקי ישוב ל-11 כאשר גם אביב אברהם או סתיו פיניש עשויים לשחק. יאהמיר הוקה שפתח בהרכב במשחק בשבת נמצא בספק רב, שכן הוא נקע את קרסולו ולא ברור אם יוכל להתלבש. באימון היום תורגלו גיא מלמד ויונס מלדה לסירוגין, אבל נראה כי לבסוף יחליט הצוות המקצועי לצוות את מלמד לצידו של פאטוס בצ'יראי.

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: האם יוסי בניון ימשיך לשחק בעונה הבאה?

לכתבה המלאה
סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. דני מרון
לא מעט שינויים. דראפיץ'/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully