וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופצת למים הברזילאית: חיי הפכו לסיוט אחרי "שערוריית המין" בריו 2016

אינגריד אוליביירה מספרת את הצד שלה בסיפור שהסעיר את ברזיל ("החדשות עליי הן ערבוב של סקס, אורגיות ושערוריות"), ונזכרת במתח המיני בכפר האולימפי: "מה חשבו שנעשה עם כל הקונדומים, בלונים?"

Dagbladet

אינגריד אוליביירה, הקופצת למים הברזילאית, מספרת ש"סקנדל הסקס" שלה מהמשחקים האולימפיים בריו (כפי שהוא מכונה בתקשורת) השפיע על חייה בצורה דרמטית. הפרשה החלה במהלך האולימפיאדה ב-2016 בברזיל, שם דווח בתקשורת המקומית שאוליביירה קיימה יחסי מין עם הקייאקיסט פדרו גונסאלבש ערב לפני התחרות שלה, ולשם כך סילקה את חברתה מהחדר שלה ומנעה משתיהן הכנה ראויה לתחרות. במכתב שפרסמה בברזיל סיפרה איך לאחר מכן חייה הפכו לגיהינום.

הקופצת למים האולימפית אינגריד אוליביירה. אינסטגרם, אתר רשמי
הושפלה. אוליביירה/אתר רשמי, אינסטגרם

לדבריה, "לפעמים אנשים ברחוב עצרו אותי ושאלו אותי, 'את אינגריד? מהאולימפיאדה?'. ואני כבר דמיינתי שהבן אדם הזה קרא עליי חדשות שהן ערבוב של סקס, אורגיות ושערוריות. אנשים אוהבים להגיד את המילה הזאת בהקשר שלי. 'שערוריה'. וזה כשהם לא מדברים על הישבן שלי. יום אחד ראיתי שהתחיל לעקוב אחריי באינסטגרם הדי-ג'יי קלווין האריס, אחד האהובים עליי. כל בחורה הייתה אומרת 'או מיי גוד', אבל מה שלי עבר בראש זה 'איזו שמועה הגיעה לאוזניים שלו?'.

"העליבו אותי אנשים ברחוב, בכל העולם, הטרידו אותי, שלחו לי סרטי פורנוגרפיה, קיבלתי הצעות מתוכניות ארוטיות, פנו אליי מכל העולם, יצרו עליי איזשהו סיפור, שחזרו עליו שוב ושוב, תייגו אותי, הפיצו שקרים, כתבו עליי על חיים שאין לי, והכל בגלל שאני אישה שקיימה יחסי מין.

"הייתי עם גונסאלבש בחדר שלי, אבל זה לא היה ערב לפני התחרות, וזה לא נכון שגירשתי את השותפה שלי לחדר. נפגשנו לראשונה בתחרויות פאן אמריקה, דיברנו, הבנו שאנחנו רוצים להעמיק את הקשר, ולפני טקס הפתיחה שאלתי את השותפה שלי לחדר אם אני יכולה להיפגש איתו אצלנו. זה הכל. אני ממש לא היחידה, הרבה עושים את זה בהרבה תחרויות.

"הייתם צריכים לראות את כמות הקונדומים שחילקו בכפר האולימפי. מה חשבו שנעשה איתם, בלונים? יוסאין בולט הביא לחדר שלו בחורה בלי אישור כניסה לכפר. הרבה מאוד אנשים בכפר השתמשו בטינדר כדי לפלרטט, אבל הסיפורים האלה לא דלפו. היחס אליי היה לא הוגן".

עוד באותו נושא

טריסטן תומפסון ופרשת הבגידה בקלואי קרדשיאן: "הוא הפך למקולל"

לכתבה המלאה
הקופצת למים אינגריד אוליביירה. אינסטגרם, אתר רשמי
כולם עשו את זה. אוליביירה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully