וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריסטן תומפסון ופרשת הבגידה בקלואי קרדשיאן: "הוא הפך למקולל"

איך כדורסלן בינוני מקבוצה גרועה הופך לספורטאי הכי מחופש בגוגל? תשאלו את הפורוורד של קליבלנד, שפרשת הבגידה שלו הסעירה את ארה"ב

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, טריסטן תומפסון, קווין לאב מאוכזבים. AP
בכותרות, ולא בגלל ביצועיו על המגרש. תומפסון/AP

קליבלנד קאבלירס היא הקבוצה השלישית הכי גרועה ב-NBA, עם מאזן 47:12, היא במקום הלפני אחרון במזרח, היא כבר מזמן לא הקבוצה המסוקרת שזכתה באליפות עם לברון ג'יימס וקיירי אירווינג לפני מספר שנים, ועדיין, אחד השחקנים שלה - טריסטן תומפסון - הוא הספורטאי ששמו חופש הכי הרבה פעמים בגוגל ב-2018. איך זה ייתכן?

התשובה ברורה: תומפסון הוא בן הזוג של קלואי קרדשיאן, כוכבת הטראש האמריקאית, אחות של קים וקורטני, כוכבת התוכנית "הרקדשיאנס" מערוץ E. אז מה הופך אותו לאיש שכולם מחפשים את שמו בגוגל? באפריל שעבר הוא תועד בוגד באשתו במועדון לילה, בזמן הייתה בהריון ונשאה ברחמה את בתם המשותפת טרו, מה שגרם לבת הזוג שלו לזירוז צירים ולידה מרעישה במיוחד.

אחרי הלידה קלואי החליטה לסלוח ולהמשיך איתו הלאה, אבל בשבוע שעבר הוא שוב עורר סערה: תומפסון שוב נתפס בוגד באשתו, הפעם עם כוכבת אינסטגרם אחרת בשם ג'ורדין וודס - שהיא החברה הכי טובה של קיילי ג'נר, אחלותה של קלואי קרדשיאן! וודס, החברה הבוגדת, התגוררה באותו בית עם הקרדשיאנס, ונזרקה משם בגלל הבגידה.

וכך תומפסון, שחקן בינוני, מקבוצה חלשה, עם ממוצע של 11 נקודות למשחק, הוא שם מוכר על ידי הציבור האמריקאי, בזכות הקשר הישיר בין הספורטאים לדוגמניות וטראש. ב"אל" האמריקאי נכתב ש"יש כבר אמונה רווחת שכל גבר שמתקרב למשפחת קרדשיאן הופך למקולל, ונידון לקריסה של הקריירה שלו לעיני הציבור כולו".

תומפסון לא הגיב לפרשה האחרונה, מלבד ציוץ שהעלה ("פייק ניוז!") ומיד מחק, ככל הנראה בניסיון להראות שהוא מעל זה. בינתיים ג'ורדין וודס מסתבכת גם היא, כשהיא משנה את הגרסה שלה מדי יום, וכעת טוענת שהיא "הייתה שיכורה לחלוטין, ולא זוכרת כלום מהאירוע".

קיילי ג'נר (ימין) ג'ורדין וודס (שמאל) אוגוסט 2018. GettyImages
מימין: קיילי ג'נר, אחותה של קלואי. משמאל: ג'ורדין וודס, חברתה הטובה של קיילי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully