וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: ר.ב. לייפציג סחטה 1:1 מהופנהיים והגדילה את הפער מהמקום החמישי

שער של וילי אורבן (89) סידר לשוורים נקודה ובעיקר מנע שתיים מהמאמן שלהם בעונה הבאה. לייפציג שמרה על פער ארבע נק' במקום שמוביל לאלופות

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מאוריציו סארי מדבר אחרי פרשת קפה

המחזור ה-23 בבונדסליגה ננעל הערב (שני) עם המפגש בין ר.ב. לייפציג לבין הופנהיים ומי שיאמן אותה בעונה הבאה, יוליאן נאגלסמן. השוורים הצליחו לאזן בדקה ה-89 ל-1:1 שמשרת אותם לנוכח האירועים ומגדיל את הפער שלהם מוולפסבורג החמישית לארבע נקודות במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. כמו זה הותיר את הופנהיים מרחק שמונה נקודות מלייפציג במקום השמיני ולא קירב אותה.

הופנהיים הצליחה לעלות בדקה ה-22 כשאנדריי קרמאריץ' בעט מקרוב פנימה אחרי שבעיטה של ג'ואלינגטון נבלמה והגיעה אליו. זה היה השער ה-43 של שחקן נבחרת קרואטיה במדי הופנהיים ובכך הוא השתווה לוודאד איבישביץ' כסגן מלך שערי המועדון בבונדסליגה בכל הזמנים, שלושה מתחת לסיאד סליחוביץ'. לייפציג מצאה את שער השוויון בדקה ה-89 כשהבלם והקפטן שלה וילי אורבן המשיך מקרוב פנימה אחרי מסירת רוחב של מרסל האלסטנברג וזה 1:1. אגב, הופנהיים רשמה משחק חוץ תשיעי ברציפות בליגה ללא הפסד, הרצף הארוך ביותר בתולדותיה.

* מנור סולומון נכנס בדקה ה-79 ב-0:2 של שחטאר דונייצק מול אולכסנדריה במסגרת המחזור ה-19 בליגה האוקראינית והראשון מאז פגרת החורף הארוכה. קבוצתו שמרה על פער של שבע נקודות מדינמו קייב השנייה.

* המחזור ה-25 בלה ליגה ננעל עם 0:0 בין ג'ירונה לריאל סוסיאדד, שהותיר את הקטאלנים במקום ה-15 עם 28 נקודות. ריאל סוסיאדד שיפרה את מאזנה ל-35 נקודות ונותרה שמינית.

* ביברס נאתכו לא שותף ב-1:5 של אולימפיאקוס מול אופי כרתים.

יוליאן נאגלסמן מאמן הופנהיים. GettyImages
כמעט ניצח את הקבוצה הבאה שלו. נאגלסמן/GettyImages
יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
פאולסן ולייפציג מנעו מהופנהיים ניצחון שהיה פותח בגדול את המאבק על המקום הרביעי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully