וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "היה חשש שבעונה הבאה הקבוצה תעבור קיצוץ"

25.2.2019 / 7:15

בבאר שבע תולים את ההתאוששות בשיחה שקיים אסי רחמים עם השחקנים אחרי המעבר של אלונה לפוליטיקה. ממן זכה לשבחים: "אסור לוותר על שחקן כזה". וגם: עתידו הלא ברור של האסלביינק, והספסול המתמשך של אריאל הרוש

צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

1.

הפועל באר שבע חיברה אמש (ראשון) סוף סוף שני ניצחונות ברצף עם 1:2 על הפועל חדרה. את ההתאוששות בבאר שבע תולים רבים במועדון באותה שיחה שקיים אסי רחמים עם השחקנים אחרי ההודעה של אלונה ברקת על כך שהיא הולכת לפוליטיקה. מנכ"ל המועדון ומי שיחזיק מעתה בזכויות הניהול שלה, הבהיר אז לשחקנים שמוטב להם ולקבוצה לסיים את העונה עם כרטיס למוקדמות הליגה האירופית, אחרת סימני השאלה יהיו עוד יותר בולטים. "החשש הגדול אצל כולם אחרי אותה שיחה וגם עכשיו הוא שאם נסיים בפלייאוף התחתון, לא תהיה קבוצה לצמרת בעונה הבאה", היטיב לתאר אמש אחד השחקנים בקבוצה. "המחשבה שבעונה הבאה תהיה כאן קבוצה שתעבור תכנית חיסכון וקיצוץ, היא זו שהולידה מחדש את המחוייבות. אנחנו לא משחקים כדורגל גדול, אבל יש מלחמה ורצון אצל כולם והכל בא ממקום של חשש מאי הוודאות של הקבוצה. תמיד עדיף להיות במקום טוב בסוף העונה. זה יכול לעזור לכולם".

שחקני הפועל באר שבע. שלומי גבאי
שוב מחייכים. שחקני הפועל באר שבע אמש/שלומי גבאי

2.

הפועל באר שבע ניצחה אמש משני מהלכים עליהם היה אחראי חנן ממן. השאלה הנשאלת היא כיצד הוא הועלם העונה. ברק בכר ידע מה האיכויות שלו וממן הוא כזה בחור חיובי שאפשר להיות בטוחים שבכר לא פיתח שום רגש שלילי כלפיו. אבל בשורה התחתונה, ממן לא היה חלק מהפועל באר שבע במשך שבועות ארוכים. "חנן הוא מסוג השחקנים שאפשר לבנות עליהם במועדון גם לשנים הבאות", אמרו אמש בקבוצה. "אסור לוותר על שחקן כזה". ממן בישל את השערים לניב זריהן ולבן שהר. על זריהן אמר אמש בכר בחיוך: "רשמנו בטופס שאנחנו משחקים מול בית"ר חדרה וזה גרם לו להתעורר ולהבקיע מול קבוצה שהיא לא בית"ר ירושלים". על התמיכה בבן שהר שסוף סוף כבש אתמול, אמר המאמן: "ברגע שאני רואה כמה בן משקיע מאמץ באימונים וברגע שהוא ראשון במדד בריצה במשחק האחרון, אני אמשיך לתת לו גב ולהאמין בו".

עוד באותו נושא

ברק בכר: "המטרה שלנו עכשיו היא הכרטיס לאירופה"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, ניב זריהן. יוסי ציפקיס
כבש, ולא מול בית"ר. ניב זריהן/יוסי ציפקיס

3.

אם זה תלוי בהפועל באר שבע בלבד, נייג'ל האסלביינק לא ישחק בקבוצה בעונה הבאה. להאסלביינק יש עוד הרבה שנים בחוזה מאוד גבוה אחרי ששולם הרבה כסף על כרטיסו, אבל במועדון מתחילים להפנים שזה לא מה שציפו כשרכשו אותו מעירוני קרית שמונה. יש כמה קבוצות שהתבקשו להביע דעתן באשר להתעניינות בהאסלביינק וספק רב אם הוא יישאר בהפועל באר שבע, כי גם הוא איבד במועדון הרבה מחדוות המשחק שלו.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
הרגיע קצת את המערכת. ברק בכר/שלומי גבאי

4.

"הרבה שחקנים שינו את הגישה שלהם", סיפר אמש לואי טהא. "זו עדיין לא מכונה אחת שעובדת בצורה מושלמת, אבל אנחנו בכיוון הנכון וזה לא משנה באיזה כדורגל אנחנו משיגים את התוצאה. העיקר לעשות עכשיו את הנקודות ולהבטיח מקום בפלייאוף העליון ובהמשך כרטיס לאירופה".

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
שוב ראה ספסל. אריאל הרוש/קובי אליהו

5.

ברק בכר בחר להמשיך גם אתמול עם אוהד לויטה בין הקורות. בהפועל באר שבע מבינים היטב שהמהלך הזה פוגע בסיכוייו של אריאל הרוש לעמוד בשער הנבחרת בחודש הבא, אבל הבהירו כי כרגע הם עושים מה שטוב להפועל באר שבע ולא מה שטוב לנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully