וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ לאולה גונאר סולשיאר: "לעזאזל, איזה משחק מחורבן"

מאמן ליברפול סיכם היטב את ה-0:0 נגד מנצ'סטר יונייטד בדברים שאמר למאמן היריבה בסיום ואחר כך הוסיף: "היה משחק נטול רגעי שיא"

מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפרדו אתמול (ראשון) ב-0:0 חלש במסגרת המחזור ה-27 בפרמיירליג. בעקבות התוצאה הזו חזרה הקבוצה של יורגן קלופ אל המקום הראשון בטבלה עם נקודה אחת יותר ממנצ'סטר סיטי השנייה, בעוד מנצ'סטר יונייטד איבדה את המקום הרביעי לארסנל.

השדים האדומים נאלצו לבצע שלושה חילופים כבר במחצית הראשונה אחרי שאנדר הררה וחואן מאטה נפצעו ואז ג'סי לינגארד, שנכנס בעצמו במקום מאטה, נפצע גם הוא. בצד השני, רוברטו פירמינו סיים את המשחק כבר בדקה ה-31 בשל פציעה. כשמאמן ליברפול יורגן קלופ לחץ את ידו של עמיתו ממנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר בסיום מצלמות הטלוויזיה קלטו אותו אומר "קיבינימט, איזה משחק מחורבן". כמו כן, אחרי שהחליף את ג'ורדן הנדרסון בדקה ה-71 והכניס במקומו את ג'רדאן שאקירי, התעמת המאמן עם הקפטן שלו ותפס אותו אחרי שזה לא לחץ את ידו בדרך החוצה. השניים התעמתו במשך כמה שניות כשנראים ביניהם חילופי דברים ולא מעט עצבים.

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד וליברפול נפרדו ב-0:0 מאכזב

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
"היה משחק מוזר". קלופ/רויטרס

אגב, רוברטו פירמינו הפצוע עזב את האצטדיון כשהוא נעזר בקביים וקלופ התייחס גם לפציעה הזו בראיון הסיום שלו כשאמר: "היה משחק מוזר, התחלנו טוב מאוד. כל הפציעות פגעו לנו בקצב המשחק. זה קרה לנו עם פירמינו וזו הייתה קטסטרופה. יונייטד שיחקה עם קישור אחר לחלוטין מזה שפתח ועם שלושה שחקנים מקדימה. אנחנו איבדנו את הקצב שלנו ולא הצלחנו להשיג אותו מחדש. בימים בהם יונייטד ניתנת להכנעה אתה צריך לעשות את זה ואנחנו לא עשינו את זה. יש לנו עוד נקודה וביום רביעי זה כבר משחק חדש".

על הפציעה של החלוץ הברזילאי אמר קלופ: "זה בקרסול. בהתחלה הוא אמר שהוא יכול להמשיך ולאחר מכן שהוא לא יכול. אני לא יודע בדיוק מה חומרת הפציעה". הגרמני הוסיף והתייחס למשחק: "שיחקנו בלי מהירות, אנחנו צריכים לשחק טוב יותר. זה היה משחק בלי רגעי שיא, היא אינטנסיבי מאוד".

אולה גונאר סולשיאר בצד השני אמר: "כל דבר שיכול היה להשתבש עבורנו במחצית הראשונה השתבש. היו לנו ארבע פציעות ונאלצנו להשאיר את מרכוס רשפורד על המגרש והיה נראה שאנחנו הולכים לאחר צהריים קשים מאוד. אבל אני לא זוכר מצב אחד של ליברפול. למרות שהיא החזיקה בכדור אני לא חושב שדויד דה חאה ביצע הדיפה אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully