וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אני רואה בזה מחמאה שבכלל חשבו שיש לנו סיכוי"

24.2.2019 / 19:26

מאמן נבחרת ישראל דיבר אחרי התבוסה 97:76 בסרביה, גיא פניני הוסיף: "זה שהגענו לפה לשחק על עלייה זה כבר כבוד גדול לכדורסל הישראלי"

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
קטש/אתר רשמי, אתר פיב"א

נבחרת ישראל סיימה הערב (ראשון) סופית את קמפיין מוקדמות גביע העולם 2019. השחקנים של עודד קטש לא ממש הקשו על סרביה והובסו 97:76 בבלגרד כשהם מסיימים במקום החמישי מבין שש בבית י"ב של המוקדמות. הסרבים, מנגד, עלו לגביע העולם בסין.

מאמן ישראל עודד קטש אמר אחרי המשחק: "לא משחק גדול שלנו. אני בעיקר גאה בשחקנים שנשארנו שם. זה לא פשוט לשחק משחקים מהסוג הזה. זה היה נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם ואסור לשכוח את זה. התבלבלנו בימים האחרונים ואני יכול לקחת את זה רק כמחמאה שחשבו שיש לנו סיכוי אמיתי לעשות את זה".

קטש המשיך ואמר: "כמובן שרצינו וניסינו. הבנו שאנחנו צריכים לעשות משחק הירואי כדי להיות קרובים. פספסנו משחקים אחרים בדרך בזמן החלונות שהיו יכולים להציל אותנו, כשאני מסתכל על הקמפיין הזה אני גאה מאוד בדרך שעשינו. לגבי היום, היה משחק חד צדדי. ניסינו לחזור, אבל הם היו גדולים עלינו. זה חלק מהחוויה והדרך. תמיד מתסכל להפסיד, אבל בסך הכול אני גאה. זה שעושים תהליך הצערה זה לא אומר שהולכים כדי להפסיד, אבל לפעמים זה המחיר שצריך לשלם בדרך אבל זה חלק מהתהליך שצריך לעשות כדי להיות יותר טובים בעתיד.

"מצד שני אפשר להגיד שקיבלנו המון רצון ומחויבות משחקנים שהגיעו לחלונות וזה הישג גדול מאוד. המונדובאסקט היה מן חלום רחוק. המטרה הראשונית הייתה לעבור את הבית הראשון וגם שם נתקלנו בקשיים. מה שכן אפשר לקחת זה הרבה אופטימיות לעוד שנתיים קדימה".

גיא פניני: "להגיע לפה, לסרביה, למשחק על עלייה לאליפות עולם זה כבוד גדול לכדורסל הישראלי. כל הקמפיין הזה ייצגנו את המדינה בכבוד וצריכים להיות גאים במה שעשינו. היה קשה, הם רמה אחת מעל וכולם יודעים כמה סרביה טובה כשנותנים לשחקנים שלה לשחק ועושים טעויות אז הם מענישים אותך. החבר'ה הצעירים חוו פה חוויה בלתי רגילה ואני שמח שעברנו את כל הדבר הזה".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל הובסה 97:76 על ידי סרביה וסיימה את דרכה במוקדמות גביע העולם

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן נבחרת סרביה. אתר פיב"א, אתר רשמי
הוביל את הסרבים עם 22 נקודות ובילה הרבה בפוזיציה הזו. לוצ'יץ'/אתר רשמי, אתר פיב"א

מאמן סרביה סשה ג'ורג'ביץ' אמר אחרי המשחק: "אני מברך את השחקנים, הייתה להם משימה קשה מאוד למרות שיש אנשים שחושבים שמספיק שאנשים יופיעו במדים של נבחרת סרביה והשחקנים היריבים ייכנעו להם. היו הרבה מאוד סימני שאלה בכל חלון משחקים, אבל כל השחקנים הגיבו מהלב. מילוסבלייביץ' הביא לנו המון אנרגיות ולב, הוא דוגמה מושלמת של שחקן שמגיע ונותן הכול בשביל הנבחרת. מה אני יכול להגיד עליו? אני אסיר תודה".

המאמן הסרבי אף מתח ביקורת על שיטת המשחקים במוקדמות אליפות העולם ואמר: "אמרתי את זה מהמשחק הראשון ואני חוזר על זה עכשיו: אני לא מבין למה צריך לשנות את כל ההיררכיה בכל משחק. כספורטאים כולנו רוצים משחק הוגן. תנו לי לשחק עם השחקנים הכי טובים שלי ושגם היריבות ישחקו עם השחקנים הכי טובים שלהן". על המשחק מול ישראל אמר: "היה משחק פנומנלי, השחקנים רקדו על המגרש, נרגעו ונתנו לקהל ליהנות".

סנטר אולימפיאקוס ונבחרת סרביה ניקולה מילוטינוב הוסיף: "שיחקנו נהדר, היה משחק טוב ואני חושב שהאוהדים נהנו והגיע לנו לעלות לגביע העולם. אני מאמין בקבוצה שלנו ואני חושב שאנחנו יכולים לנצח כל נבחרת. לא חששתי לפני המשחק כי אני מאמין בנבחרת שלנו ולא משנה מי משחק".

ולדימיר לוצ'יץ', שקלע 22 נקודות עבור הסרבים, אמר: "הכול הגיע למשחק אחד והוכרע עליו היום. הצלחנו לשמור על ריכוז, ליצור את המשחק שלנו וחגגנו. נגולה אבן מליבנו, זה היה משחק חשוב מאוד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully