וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מודאגת: קינגסלי קומאן שוב נפצע, ראפיניה ביקר: "המאמן לא מכבד"

דווקא כשבאיירן מתעודדת אחרי שנצמדה לדורטמונד בפסגה, קומאן נפצע ועלול להיעדר מהגומלין מול ליברפול. ראפיניה ביקר את קובאץ' שמייבש אותו: "אצל גווארדיולה, אנצ'לוטי והיינקס שיחקתי. אולי אין להם מושג בכדורגל"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

באיירן מינכן נצמדה אתמול (שבת) בפסגת הליגה הגרמנית לדורטמונד אחרי שגברה 0:1 על הרטה ברלין, וגם בליגת האלופות מצבה של הקבוצה הבווארית מעודד אחרי ה-0:0 מהמשחק הראשון באנפילד מול ליברפול בשמינית הגמר, אבל אתמול הקבוצה גם קיבלה שתי בשורות לא קלות: קינגסלי קומאן ככל הנראה ייעדר מהגומלין מול ליברפול, וראפיניה יוצא נגד המאמן ניקו קובאץ'.

לפני הכל קומאן, כוכב הקבוצה, שנפצע אתמול במשחק מול הרטה והוחלף במחצית השנייה בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. הוא נפצע ללא מגע, ובאיירן אישרה אחרי המשחק שהקשר הצרפתי הבינלאומי סובל מהפציעה, אך לא ציינה כמה זמן ייעדר. הגומלין מול ליברפול הוא ב-13 במרץ. "הוא הרגיש משהו בשריר", אמר קובאץ', "אם זה משהו רציני, הוא לא יוכל לשחק נגד ליברפול. אני מקווה שזה לא חמור". קומאן סבל מהפציעה לפני כן והיה בספק למשחק הראשון, אבל פתח והוחלף בדקה ה-80.

עוד בנושא
צרפת: קיליאן אמבפה עבר את רף 50 שערי הליגה, 0:3 לפ.ס.ז' על נים
אל חלאיפי מבהיר: פ.ס.ז' לא תמכור את ניימאר ואמבפה - נצרף עוד כוכבי על לצידם
הליגה הגרמנית בוואלה! ספורט

קינגסלי קומאן, באיירן מינכן. רויטרס
מכה לסגל של הגרמנים. קומאן/רויטרס

כמו כן, ראפיניה, המגן הימני המחליף של הקבוצה, הביע אתמול את התססכול שלו וביקר את המאמן. ראפיניה, שאמור להחליף בהרכב את ג'ושוע קימיש בגומלין מול ליברפול (שמורחק בגלל צהובים), לא שותף מול הרטה, וזאת אחרי שקובאץ' טען שהוא ישותף כדי לתת לו דקות משחק לפני ליברפול. ראפיניה לא שיחק בארבעת המשחקים האחרונים. אתמול אמר ראפיניה: "לאחרונה המאמן לא מתנהג אליי בכבוד. אני מביא את היכולת שלי לאימונים, וקשה לי לעודד את עצמי. אני מתאמן טוב, אבל לא משותף". ראפיניה נשאל אם לדעתו קובאץ' לא הוגן איתו וענה: "כן, כך אני חושב. לא יודע למה. אני תמיד נותן 100 אחוז, אבל הוא לא בונה עליי. עם היינקס, אנצ'לוטי, גווארדיולה, כן שיחקתי. אולי להיינקס, אנצ'לוטי וגווארדיולה אין מושג בכדורגל. לא יודע מה קורה. אני מאוד מאוכזב". ראפיניה הודיע שהוא עוזב בתום העונה, וייתכן שזו הסיבה לספסולו.

עוד באותו נושא

גרמניה: באיירן מינכן נצמדה לדורטמונד עם 0:1 על הרטה ברלין

לכתבה המלאה
ניקו קובאץ', באיירן מינכן. רויטרס
שוב לא שקט. קובאץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully