וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן נצמדה לדורטמונד עם 0:1 על הרטה ברלין

חאבי מרטינס (62) כבש שער ביתי ראשון זה שש שנים, והעניק לאלופה ניצחון חשוב. וולפסבורג הביסה את מנשנגלדבאך 0:3 בחוץ

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

הדו-קרב על אליפות גרמניה נמשך ביתר שאת, לאחר שבאיירן מינכן ניצחה הערב (שבת) 0:1 את הרטה ברלין והשתוותה לבורוסיה דורטמונד המוליכה שתארח מחר את באייר לברקוזן. בורוסיה מנשנגלדבאך השלישית הובסה 3:0 בידי וולפסבורג שהתקדמה לפחות זמנית למקום החמישי. מיינץ הביסה את שאלקה ופרייבורג חגגה עם חמישייה על חשבון אוגסבורג, כשפורטונה דיסלדורף ביצעה מהפך מול נירנברג האחרונה. ורדר ברמן ושטוטגרט נפרדו ב-1:1 במשחק שפתח את המחזור ה-23 ביום שישי.

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שער ליגה ראשון שלו באליאנץ ארנה אחרי שש שנים. חאבי מרטינס/רויטרס

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:1

הבווארים ממשיכים להפעיל לחץ על דורטמונד והשתוו אל המוליכה בעזרת ניצחון ביתי דחוק - ה-10 שלהם ב-12 המפגשים האחרונים עם הרטה. הקבוצה מברלין הפסידה ב-19 מ-22 המשחקים האחרונים שלה מול באיירן מינכן, ונותרה ללא ניצחון בבירת בוואריה מאז 1977, למרות שהחזיקה מעמד במשך 62 דקות. חאבי מרטינס הבאסקי העניק למארחת את שלוש הנקודות עם נגיחה לאחר כדור קרן של חאמס רודריגס ויציאה רעה של השוער. זה שער הליגה הראשון של הקשר העונה, והראשון שלו באליאנץ ארנה מאז פברואר 2013. קרים רקיק הורחק משורות הרטה לקראת הסיום, בעקבות פגיעה ללא כדור ברוברט לבנדובסקי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אדמיר מחמדי שחקן וולפסבורג (במרכז) חוגג עם רנאטו שטפן (משמאל). רויטרס
צמד גדול. אדמיר מחמדי/רויטרס

בורוסיה מנשנגלדבאך - וולפסבורג 3:0

הפסד בית שני רצוף לסייחים, שלפני כן ניצחו 12 פעמים ברציפות לעיני הקהל הביתי וכעת נמצאים במשבר. יאניק גרהארדט העלה את וולפסבורג ליתרון עם כדור שלא בדיוק הסתדר לו, אבל בכל זאת הכניע את יאן זומר בדקה ה-38. אדמיר מחמדי התגנב וכבש בדקה ה-67, לפני שהשלים צמד בנגיחה קשתית בדקה ה-83. וולפסבורג התקדמה למקום החמישי ורחוקה רק חמש נקודות מגלדבאך השלישית

דייבי קלאסן שחקן ורדר ברמן חוגג עם מקס קרוזה. GettyImages
קלאסן עם שער נפלא שהספיק רק לתיקו/GettyImages

ורדר ברמן - שטוטגרט 1:1

הירוקים קיבלו הזדמנות להיצמד לאזורים שמובילים לכרטיס למפעלים האירופים בתום העונה, אבל לא הצליחו לנצח את אחת הקבוצות החלשות בליגה העונה ועוד בבית. האורחת עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה השנייה. מריו גומז מצא את סטיבן צובר והמושאל מהופנהיים בעט פנימה את ה-0:1 של שטוטגרט. ברמן לא ויתרה והשיגה את השוויון בדקה ה-45 ואיזה יופי של שער זה היה. דייבי קלאסן קיבל ממקס קרוזה, הסתובב ובעט כדור אדיר לפינה כדי לאזן ל-1:1. הירוקים לחצו והגיעו לכמה מצבים מסוכנים מאוד במחצית השנייה, אבל רון רוברט צילר הציל את השוואבים מספיגה וסידר להם נקודה יקרה מאוד במאבק ההישרדות.

משחקים נוספים

פרייבורג - אוגסבורג 1:5
לפרייבורג: נילס פטרסן (9 ו-43), וינצ'נזו גריפו (30), ג'אנלוקה ואלדשמידט (64), פלוריאן נידרלכנר (85). לאוגסבורג: רני חדירה (52), ריס אוקספורד הורחק (91)

מיינץ - שאלקה 0:3
למיינץ: קארים אוניסיוו (18 ו-84), ז'אן פיליפ מאטטה (73)

פורטונה דיסלדורף - נירנברג 1:2
לדיסלדורף: אברטון (עצמי, 62), קאן אייהאן (83). לנירנברג: אדוארד לובן (41), מתאוס פריירה הורחק (4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully