וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי חושף: הסיבה לפיצוץ עם פלורנטינו פרס - האנוכיות של גארת' בייל

מאמן ריאל מדריד לשעבר: "שחקנים אגואיסטיים מטריפים אותי. בייל לא מסר לבנזמה, החלפתי אותו והתחיל כאוס". דיווח: מרסלו ביקש לעזוב

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

קרלו אנצ'לוטי אמנם הוליך את ריאל מדריד לארבעה תארים בעונת 2013/2014 כולל, כמובן, ליגת האלופות, אך שנה לאחר מכן פוטר ופינה את מקומו לרפא בניטס. לטענתו, אחת הסיבות לכך היתה מערכת יחסים מעורערת עם הנשיא פלורנטינו פרס, בין היתר על רקע מעמדו של גארת' בייל.

בראיון שהעניק לתקשורת האיטלקית, נזכר מאמן נאפולי בהווה במשחק חוץ של ריאל מדריד מול ולנסיה בינואר 2:1, שהסתיים בהפסד 2:1. בייל הוחלף בדקה ה-71 ומאמנו פוטר ארבעה חודשים לאחר מכן.

אם יש משהו שמטריף אותי, זה שחקנים אגואיסטיים בתוך המשחק", אמר, "רגעים בהם שחקן באמת צריך למסור ולא עושה את זה. שילמתי על כך בקריירה שלי. הריב עם פרס התפוצץ לאחר שהחלפתי את בייל מול ולנסיה. הוא היה צריך למסור לבנזמה, שהיה מול שער ריק, אבל במקום זאת בעט והחמיץ. מיד הוצאתי אותו, מה שהוביל לכאוס".

עוד בנושא:

ליאונל מסי שומר על ממוצע נדיר, ושולח מסר לריאל מדריד לפני הקלאסיקוס
ספרד: הצגת ענק של ליאונל מסי עם שלושער ובישול ב-2:4 של ברצלונה בסביליה
הערב: איסקו עשוי לפתוח מול לבנטה, סולארי מתלונן על הלו"ז
נשאר לבן. דיווח: מודריץ' סיכם על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד קיץ 2021

קרלו אנצ'לוטי עם גארת' בייל. GettyImages
אנצ'לוטי ובייל בזמנים טובים יותר/GettyImages

וממאמן ריאל מדריד לשעבר, למי שעשוי להיות שחקן ריאל מדריד לשעבר. בתלנת הטלוויזיה הספרדית "טלמדריד" דווח כי מרסלו ביקש פעם נוספת לעזוב את המועדון בקיץ הקרוב. שחקן הכנף הברזילאי כבר נפגש עם ההנהלה פעמיים במהלך השבוע האחרון על מנת לתכנן העתיד, כשהיעד המועדף עליו הוא יובנטוס, שם יוכל לחזור ולשתף פעולה עם חברו הטוב כריסטיאנו רונאלדו.

כשנשאל על השמועות בספטמבר, התעקש: "שטויות, טוב לי במדריד וזה הבית שלי". אלא שמאז איבד ממעמדו בקבוצה, כמו גם דקות משחק לסרחיו רגילון, מה שערער את מערכת היחסים שלו עם סנטיאגו סולארי. באיטליה כבר דווח לא פעם שהגברתה זקנה תציע למדריד 45 מיליון יורו עבור המגן, שעשוי לקבל חוזה של 12 מיליון יורו לעונה.

עוד באותו נושא

ליאונל מסי שומר על ממוצע נדיר, ושולח מסר לריאל מדריד לפני הקלאסיקוס

לכתבה המלאה
מרסלו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
ימיו במועדון ספורים? מרסלו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully