וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: ליאו מסי עם שיא חדש, פיקה על ריאל מדריד: "בפעם האחרונה שהם נחו יותר הם הפסידו 5:1"

ברצלונה חגגה את ה-2:4 בסביליה, ליאו מסי כבש שלושער מרשים, הודה ש"חזרנו לעצמנו" וסחט מחמאות גם מהיריבה. פיקה מחמם את האווירה לפני הקלאסיקו

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

לאיש הזה אי אפשר להתרגל: ליאו מסי ממשיך להדהים את עולם הכדורגל. כוכב ברצלונה - שכבר מזמן הוכתר לכדורגלן הטוב בעולם, אולי הטוב בכל הזמנים, האיש ששבר את כל שיאי הכיבוש בספרד וכבש כל פסגה - מסרב להוריד הילוך, וממשיך לקבוע ציוני דרך מופלאים. היום (שבת) הוא הוליך את ברצלונה לניצחון 2:4 במשחק החוץ הקשה שלה בסביליה, כשהוא רושם עוד הצגה לפנתיאון: סביליה הוליכה פעמיים, מסי השווה פעמיים, לאחר מכן השלים שלושער ומהפך, ולקינוח הוסיף עוד בישול ללואיס סוארס.

עוד בנושא
הצגת ענק של ליאונל מסי עם שלושער ובישול ב-2:4 של ברצלונה בסביליה
גרמניה: באיירן מינכן נצמדה לדורטמונד עם 0:1 על הרטה ברלין
צרפת: קיליאן אמבפה עבר את רף 50 שערי הליגה, 0:3 לפ.ס.ז' על נים

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
בדיוק כשבארסה הייתה צריכה אותו. מסי/רויטרס
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מקפיץ מעל תומאש ואצליק שוער סביליה. רויטרס
כל שער יפה בפני עצמו. מסי/רויטרס

השער הראשון שלו היה בטיל אדיר בוולה, השער השני בבעיטה מסובבת ברגל ימין (!), השער השלישי בהקפצה אלגנטית, ובסופו של דבר לא רק שלושער 50 בקריירה (44 במדי ברצלונה, 6 במדי ארגנטינה) - אלא גם שלוש נקודות חשובות וקשות לברצלונה, ששומרת על הפער הגדול בפסגת הליגה, ומוכיחה שיהיה קשה להדיח אותה משם העונה, במיוחד כשליאונל מסי הגדול בכושר המדהים שבו הוא נמצא. כעת ברצלונה מגיעה עם מומנטום מצוין למשחקים מול ריאל מדריד: ביום רביעי בגביע, וביום שבת בליגה.

מה אומרים המספרים של ליאו מסי העונה?

* ב-32 משחקים במדי ברצלונה העונה, יש לו 33 שערים ו-15 בישולים. כלומר, הוא אחראי על 48 שערים ב-32 משחקים - ממוצע של גול וחצי באחריותו כל משחק!

* הכושר שלו בליגה מאז חודש דצמבר הוא פשוט מופלא: ב-11 משחקי הליגה האחרונים הוא כבש 16 שערים והוסיף 6 בישולים. כלומר - אחראי על 22 שערים ב-11 משחקי ליגה, ממוצע של שני גולים למשחק.

* מסי כבש את השער ה-650 בקריירה, ושבר עוד שיא בליגה הספרדית: הפרעוש כבש את שערו ה-29 בקריירה מול סביליה, והפך לשחקן שכובש הכי הרבה מול קבוצה יריבה.

* הליגה הספרדית במחזור ה-25 בלבד, ולליאו מסי עד עכשיו יש 25 שערים ו-11 בישולים.

ליאונל מסי עם עוסמאן דמבלה שחקני ברצלונה. רויטרס
רק משתבח. מסי/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה. AP
החמישי בטובו בעולם? מסי/AP

ומי כעת זוכר שברצלונה הגיעה למשחק מעט לחוצה, אחרי ה-0:0 המאכזב בליון בליגת האלופות, אחרי שבשלושת משחקיה האחרונים כבשה רק שער אחד. ליאו מסי נשאל בסיום אם לדעתו ברצלונה הבטיחה היום את האליפות, ואמר: "לא, עוד נשאר הרבה משחקים. היה חשוב מאוד לנצח כאן כדי לשמור על הפער שלנו, כי עכשיו מצפים לנו כמה משחקים קשים. זה נהיה קשה יותר ויותר, אבל היום ראינו את ברצלונה שאנחנו תמיד רוצים להיות". על שני הקלאסיקו שמצפים לבארסה אמר מסי שקבוצתו בונה על שני ניצחונות, גם בגביע וגם בליגה: "כל המשחקים חשובים לנו. אנחנו לא חושבים על מסגרת שחשובה יותר מאחרת, אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים, תמיד".

סרחיו בוסקטס אמר: "זה היה ניצחון חשוב, אין ספק שהיריבות שלנו קיוו שנמעד פה, אבל הצלחנו לעשות מהפך". בוסקטס הודה ש"הרבה מהמשחק שלנו מבוסס על מסי, וכשהוא משחק כמו שהוא שיחק היום, זה יתרון עצום בשבילנו". המאמן ארנסטו ואלוורדה אמר ש"זה ניצחון חשוב, אבל זה ממש לא אומר שזכינו באליפות". על מסי אמר המאמן: "לכל הקבוצות יש שחקנים גדולים, אבל לנו יש את הטוב מכולם... אנחנו צריכים לברך את מסי ארבע פעמים: שלוש פעמים על השערים, ועוד פעם על הבישול. יש לנו את השחקן הטוב בעולם, שתמיד מופיע ברגע הנכון. השער הראשון שלו, מלבד זה שהיה מרהיב, היה חשוב מאוד, כי היה לנו קשה ברגעים האלה".

כמו כן, אחרי מסי ובוסקטס, גם ג'רארד פיקה שלח מסר לריאל מדריד. קפטן ברצלונה נשאל על התלונות של מאמן ריאל סנטיאגו סולארי, שתהה למה לברצלונה יש יום מנוחה יותר מאשר לריאל לפני הקלאסיקו. פיקה אמר: "לפני המשחק בינינו בסיבוב הראשון הם נחו יום אחד יותר, וניצחנו 1:5". עוד אמר פיקה שהוא "מעדיף לחשוב עכשיו על הקלאסיקו הראשון בגביע, כי אנחנו רוצים להגיע לגמר, ואחרי זה יהיה זמן לחשוב על הליגה". על ליאונל מסי אמר: "בואו נחשוב על מה שיש לנו וניהנה מזה. אנחנו הקטלאנים תמיד פסימיים. בואו פשוט ניהנה ממסי".

ג'רארד פיקה אמר: "אנחנו בשלב מכריע של העונה, וכל משחק קשה. אולי אנחנו לא במיטבנו, אבל אנחנו עדיין בחיים בכל שלוש המסגרות, ואולי לפעמים נראה שאנחנו לא שם, אבל אנחנו יותר בחיים מאי פעם".

מאמן סביליה פבלו מאצ'ין אמר בהכנעה בסיום: "לא ידענו לעצור את הכדורגלן הטוב בעולם, מולנו הוא תמיד משחק באובר מוטיבציה, וקשה מאוד לעצור אותו". המנהל הספורטיבי של סביליה קפארוס: "לברצלונה שי את מסי, שהיה פשוט מדהים, ואי אפשר לעצור אותו. הוא באמת כדורגלן מסוג אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully