וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "הלחץ השפיע", קורצקי: "הפסדנו לקבוצה שלא בעטה למסגרת"

23.2.2019 / 22:52

מאמן בית"ר ירושלים שיבח את קינדה ("זה אולי יהיה שער העונה") והודה: "עברנו שבוע קצת טראומתי". מאמן רעננה: "השער הראשון היה קומדיה של טעויות"

קובי אליהו

זה לא היה קל, זה לא היה מוחץ ולפרקים גם לא יפה, אך בית"ר ירושלים הצליחה להתרחק הערב (שבת) מהתחתית ולשמור את חלום הפלייאוף העליון בחיים, כשניצחה את הפועל רעננה 0:2 בטדי. שער עצמי של מירקו אורמוש (12) ומספרת נפלאה של גדי קינדה (82) הספיקו, כשבין לבין נשמעו קריאות בוז מהקהל הירושלמי המתוסכל.

שחקן בית"ר ירושלים גדי קינדה. קובי אליהו
גיבור הערב. קינדה/קובי אליהו

"זה לא סוד שהקבוצה היתה לחוצה בין הגול הראשון עד הדקה ה-75", הודה ניר קלינגר בסיום. "הקהל תמיד רוצה לראות כדורגל יותר לוחץ ושוטף בטדי. בבאר שבע זה עבד, היום הלחץ קצת השפיע. זה טבעי, זה ברור, צריך להבין את זה. תחת הלחץ הזה הצלחנו לתפקד, לשלוט במשחק ולנצח אותו. בסופו של דבר, אם להיות כן, זה היה משחק פחות טוב, למרות שכל הכלים ההתקפיים היו על המגרש. אני מקווה שבמשחק הבא נהיה קצת יותר משוחררים. עברנו שבוע לא קל, קצת טראומתי עבור המועדון. פלייאוף עליון? הדברים לא תלויים בנו. אנחנו נעשה את הכל כדי לצבור כמה שיותר נקודות. בדרך היו לנו פספוסים, הכי גדול היה כמובן בבאר שבע".

על השער הנהדר של קינדה אמר המאמן: "אני לא מופתע, אני מכיר אותו, אימנתי אותו, אבל הבישול של בריהון היה לא פחות יפה. זה פיצוי על המחצית השנייה הפחות טובה שלנו. לגדי יש יכולות אדירות, גם בבאר שבע הוא היה טוב, ואני מקווה שימשיך ככה". במסיבת העיתונאים הוסיף כי "יכול להיות שזה יהיה שער העונה".

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל רעננה 0:2
קובי רפואה: "עשינו טעות פטאלית. המאבק בתחתית יהיה עד הסוף"
איברהים שואיבו מבני סכנין התלונן: "דן מורי קרא לי 'קוף שחור'"

עוד באותו נושא

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל רעננה 0:2

לכתבה המלאה

מנגד, מנחם קורצקי היה מתוסכל מאוד: "הפסדנו 2:0 לקבוצה שלא בעטה פעם אחת למסגרת. השער הראשון טרף את הקלפים. זה שער שאסור לקבל, קומדיה של טעויות, לקבוצה שנלחמת על חייה אסור לקבל שער כזה. חבל. אני מקווה מאוד שנפתור את הבעיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully