וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהים שואיבו מבני סכנין התלונן: "דן מורי קרא לי 'קוף שחור'"

23.2.2019 / 20:11

החלוץ פנה לשופט אלי חכמון וטען כי נאמרו מילים גזעניות מצד בלם בני יהודה ב-1:2 של סכנין. הכתומים הגיבו: "לא היה ולא נברא"

שחקני בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
הכל פתוח. סכנין חוגגת/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין עדיין בחיים. נועלת הטבלה הצליחה לחזור מפיגור 1:0 לניצחון 1:2 על בני יהודה הערב (שבת), וצימקה את הפער מהקו האדום לחמש נקודות, שני משחקים עד תום העונה הסדירה ופתיחת הפלייאוף התחתון. זה קרה דווקא במשחק רדיוס ללא קהל, אחרי 12 משחקים רצופים ללא ניצחון (מאז הניצחון על בני יהודה בסיבוב הקודם).

על החגיגות בסיום העיבה תקרית גזענית, כאשר החלוץ איברהים שואיבו טען בפני השופט אלי חכמון כי דן מורי קרא לעברו: "קוף שחור". השחקן נראה נסער מאוד בסיום והתלונן על האירוע גם בפני אנשי סכנין. יוסי אבוקסיס התייחס לכך בראיון לאחר המשחק אמר: "יש גם שחקנים שמשקרים לגבי דברים כאלה. אני לא שמעתי אז אני לא יכול להגיב". בבני יהודה אמרו בתגובה לטענות של שואיבו: "לא היה ולא נברא".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין השלימה מהפך וניצחה 1:2 את בני יהודה
ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב והבטיחה פלייאוף עליון
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה והיא עדיין ללא הפסד

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
מודאג. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

"שיחקנו כדורגל טוב ויפה, ניצלנו את המצבים והשגנו ניצחון", סיכם גיורגי דרסיליה. "בלי קהל זה קשה לשחק בבית, אנחנו חייבים את הקהל. עכשיו הקבוצה משחקת טוב יותר ואנחנו מנצחים. עבדנו קשה כל השבוע כדי לנצח ולהתחיל פרק חדש. היום התחלנו את הדרך, יש עוד תשעה משחקים ונעשה יחד את המקסימום כדי להישאר בליגה. אני רוצה להודות לכל השחקנים, הצוות וההנהלה. מה שקרה השבוע לא חדש בכדורגל, זה קורה. היה שבוע קשה אחרי ההפסד לאשדוד, אבל השחקנים עשו את המקסימום כדי לצאת מזה ואנחנו יכולים להישאר בליגה".

החלוץ שלומי אזולאי, שלא אמור היה לפתוח וכבש את השוויון של סכנין: "זה הזוי שלא ניצחנו סיבוב שלם, איך אפשר להישאר בליגה עם תוצאות כאלה? אבל היום עשינו הרבה מהלכים טובים, הבאנו משהו אחר ועכשיו ננסה לעשות את הבלתי ייאמן בתשעת המחזורים שנותרו. יצא שבמשחקי הבית עם האוהדים לא הצלחנו להביא אפילו 50 אחוז ממה שהבאנו היום. כל כולנו עכשיו במטרה להישאר בליגה. אני מאמין ב-200 אחוז שאפשר להישאר".

מנגד, יוסי אבוקסיס היה מתוסכל מאוד: "אחד המשחקים החלשים שלנו השנה. לא יודע אם זה בגלל שלא היה קהל, או הדרך הארוכה לפה, אבל הפסדנו. כשלנו במצבים הנייחים, שמרנו נורא ואיום וכל מצב שלהם היה חצי גול. הייתה שמירה מבישה. אי אפשר לדבר על המקום השני. כמו שנראינו היום, זה מאוד-מאוד מדאיג. הרבה שחקנים היו מתחת לרמתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully