וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד פלא שעשה היסטוריה: היכרות עם פדור ז'וגיץ', השחקן הצעיר בתולדות היורוליג

בגיל 15 ו-157 יום, עלה אמש הכישרון המבטיח של בודוצ'נוסט לפרקט מול ז'לגיריס. הסקאוטים, שמנבאים לו עתיד מזהיר, לא מופתעים

דני מרון

היסטוריה נרשמה אמש (שישי) ביורוליג: פדור ז'וגיץ', בן 15 ו-157 ימים, ערך הופעת בכורה במדי בודוצ'נוסט בהפסד 84:76 לז'לגיריס, ובכך הפך לשחקן הצעיר בתולדות המפעל. ז'וגיץ', גארד המתנשא לגובה 1.98 מטר, אמנם עלה לפרקט כשהמשחק הוכרע והספיק לבלות 42 שניות בלבד על המגרש מבלי לקלוע, לזרוק או למעשה לבצע אף פעולה ממשית, אבל הקבוצה המונטנגרית הבטיחה שהכישרון המבטיח עוד יקבל הזדמנויות נוספות במפעל הבכיר ביבשת.

"יש לו פוטנציאל גדול, ואנחנו מקווים לנצל את המשחקים שנותרו לנו ביורוליג כדי לאפשר לו לצבור קצת נסיון", אמר מאמן בודוצ'נוסט יסמין רפשה. ז'וגיץ' אכן נחשב כישרון גדול: הוא כבר סומן במחברות של סקאוטים ב-NBA וברחבי אירופה בגיל 14, כשכיכב באליפות אירופה לקדטים מול נערים שרובם מבוגרים ממנו בשנתיים.

את אותה אליפות סיים ז'וגיץ' כסגן מלך הסלים עם 18.9 נקודות למשחק. את אחת ההצגות הגדולות שלו בטורניר בו פרץ רשם מול נבחרת ישראל, עם 29 נקודות שהובילו לניצחון מונטנגרי 77:81.

ז'וגיץ' עדיין לא משתייך לסגל של הקבוצה הבוגרת של בודוצ'נוסט באופן סדיר. בליגה האדריאטית הוא עוד לא שותף, וגם ביורוליג הוא נכלל בסגל לראשונה במשחק אמש. יחד עם זאת, הסקאוטים כבר מכירים אותו היטב. ב-ESPN אף הכתירו אותו כ"יליד 2003 הכי מסקרן באירופה".

עוד בנושא

אמש: בודוצ'נוסט הפסידה לז'לגיריס, ז'וגיץ' בן ה-15 עשה היסטוריה
עוד אמש: קלאתיס השאיר את סיכויי ההעפלה של פאו לפלייאוף בחיים
גוש חוסם: סדרת הטעויות שהרחיקה את מכבי תל אביב מהפלייאוף

מקבץ מהלכים של ז'וגיץ' מאליפות אירופה לקדטים

ההצגה של ז'וגיץ' מול נבחרת ישראל

עוד מהלכים של ז'וגיץ'

ועוד קצת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully