וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אני לא חושב על שבירת השיא של רוג'ר פדרר, רק רוצה ליהנות"

הספרדי בן ה-32 התראיין ודיבר גם על המצב בספרד: "מבחינתי קטאלוניה היא חלק מהמדינה וצריכה להישאר כזו, לא יכול לדמיין את המצב אחרת"

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
לא מתעסק בשיא של פדרר? נדאל/רויטרס

אחרי שהתבטא בנושא כבר מספר פעמים בעבר, דיבר היום (שישי) רפאל נדאל שוב לגבי החשיבות שהוא מייחס לאיחוד ספרד, כולל קטאלוניה. "הדרך לפתור את הסוגייה עם הקטלאנים היא על ידי קיום משותף. אני מרגיש שקטאלוניה היא חלק מהלב שלי, זכיתי לחוות הרבה רגעים חשובים שם ואני לא יכול לדמיין את ספרד ללא קטאלוניה. זה חשוב וחיובי שתהיה חלק מהמדינה".

על מצבו הנוכחי אמר רפא: "המטרה שלי עכשיו היא להיות מאושר ולייצר אפשרויות להמשיך להוסיף נקודות ציון בקריירה שלי, אבל אני לא מתמקד רק בטורנירי גרנד סלאם, יש רק ארבעה כאלה בשנה". נדאל, שזכה ב-17 תארי גרנד סלאם, נשאל האם הוא סימן לעצמו את 20 התארים של רוג'ר פדרר כמטרה וענה: "אני רק נהנה מכל יום ומכל שבוע במקצוע שלי, בו הצלחתי להשיג הרבה יותר דברים מאשר חשבתי שאשיג, אז המטרה שלי לגבי העתיד היא רק ליהנות".

נדאל נמצא עכשיו באקפולקו, שם ישתתף בטורניר מסבב ה-500 ATP כמדורג הבכיר לצד סשה זברב, חואן מרטין דל פוטרו המתקמבק ועוד טניסאים. "אני שמח לחזור לפה אחרי שבשנה שעברה לא יכולתי לשחק פה בגלל פציעה", אמר הספרדי והתייחס לדור העתיד של הטניס כשאמר: "אין גבול, סטפנוס ציציפאס ניצח את פדרר באוסטרליה, בורנה צ'וריץ' ניצח אותי כמה פעמים. הכול יכול לקרות ברמות כל כך גבוהות".

עוד בנושא:

פטרה קביטובה חזרה מפיגור מערכה לניצחון בדרך לגמר דובאי

  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully