וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובאי: פטרה קביטובה חזרה מפיגור מערכה בדרך לגמר

הצ'כית בת ה-28 ניצחה 6:3, 2:6, 4:6 את סו וויי הסייה ועלתה לגמר הטורניר היוקרתי לראשונה מאז זכתה בו ב-2013. תפגוש בגמר את בלינדה בנצ'יץ' המפתיעה

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
הראתה הרבה אופי. קביטובה/רויטרס

פטרה קביטובה, המדורגת רביעית בעולם, עלתה היום (שישי) לגמר טורניר דובאי מסבב הפרמייר 5 של ה-WTA, בין חמשת הטורנירים החשובים והגדולים ביותר בסבב מתחת לגרנד סלאמים. הצ'כית בת ה-28, שפתחה את העונה עם זכייה בטורניר סידני והפסד בגמר אליפות אוסטרליה, הצליחה לחזור מפיגור ל-6:3, 2:6, 4:6 מול סו וויי הסייה הטייוואנית בת ה-33, שמדורגת 31 בעולם ושיחקה בפעם הראשונה בקריירה שלה בחצי גמר של טורניר מסבב הפרמייר הרגיל ומעלה. קביטובה סיימה את המשחק טוב כשבמערכה האחרונה היא חובטת 21 ווינרים לעומת 10 שגיאות לא מחויבות בלבד.

זו הפעם הראשונה שקיבטובה מגיעה לגמר טורניר דובאי מאז שזכתה בתואר ב-2013. עבור הצ'כית זה יהיה הגמר ה-35 בקריירה שלה ותוכל לזכות בתואר ה-27 אם תנצח. קביטובה אמרה אחרי המשחק: "במערכה הראשונה לא שיחקתי הכי טוב שלי, אבל הצלחתי לחזור לעניינים. היא שיחקה אגרסיבי מאוד אז הייתי צריכה אפילו להעלות את האגרסיביות שלי, משהו שאני בדרך כלל לא צריכה לעשות. הצלחתי להישאר חיובית גם אחרי המערכה הראשונה. לא ציפיתי להגיע לגמר פה אז זה נהדר בשבילי".

בגמר תשחק קביטובה נגד בלינדה בנצ'יץ'. השוויצרית בת ה-21, שמדורגת במקום ה-45 בעולם, הצליחה לחזור מפיגור 5:3 במערכה המכריעה כדי לנצח 2:6, 6:3, 6:7 (3) את אלינה סביטולינה האוקראינית (6 בעולם) בתום משחק שארך שעה ועוד 58 דקות. בכך השלימה בנצ'יץ' טורניר בו הצליחה לנצח את ארינה סבאלנקה אחרי שהצילה שש נקודות משחק, ניצחה את סימונה האלפ אחרי שהייתה בפיגור מערכה וניצחון מול סביטולינה אחרי פיגור 5:3 במערכה השלישית.

בלינדה בנצ'יץ' טניסאית שוויצרית. רויטרס
בנצ'יץ' חוגגת הישג מדהים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully