וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: אשקלון עצרה את מרמורק, רק תיקו להפועל כפר סבא

החבורה המתאוששת של אסי דומב הפסידה 4:2 בסלה. עפולה הופתעה על ידי איכסל, בני לוד גברה על רמה"ש וסיבכה אותה בתחתית

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: אורן יוסיפוביץ בטור דעה על דור מיכה

הליגה הלאומית רותחת בצמרת ובתחתית, והיום (שישי) המצב רק הסתבך עוד יותר. בני לוד והפועל איכסל ניצחו והכניסו עוד קבוצות למאבקי ההישרדות, בעוד בצמרת רק הפועל אשקלון צברה נקודות.

עוד בנושא:

יוסי מזרחי מונה למאמנה החדש של הפועל קטמון
יוסי מזרחי מסביר את הבחירה להגיע להפועל קטמון
בית הדין קבע משחק חוזר בין בית"ר תל אביב רמלה והפועל פתח תקוה

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. דני מרון
הפועל כפר סבא שוב לא הרשימה. פדידה/דני מרון

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל כפר סבא 0:0

הקבוצה של ארז בנודיס שוב לא ניצחה, אבל איכשהו היא מצליחה לגרד עוד שבוע בין שתי הראשונות. עומר פדידה חזר להרכב של הירוקים, אבל זה לא עזר להם בשביל להימנע מ-0:0 שני ברציפות. כפר סבא עם ניצחון בודד בשמונת המחזורים האחרונים, בית"ר תל אביב רמלה מתקרבת להבטחת המקום בפלייאוף העליון.

הפועל איכסל - הפועל עפולה 0:2

רצף המשחקים ללא הפסד של עפולה נעצר על 10 דווקא נגד יריבה ממעמקי התחתית. אמיר חלאיילה כבש בדקה ה-9, פיליפ מאנה הכפיל בדקה ה-70 ואיכסל חגגה ניצחון יקר אחרי ספיגת ההפסד הטכני להפועל כפר סבא. איכסל סיבכה את התחתית, עפולה פספסה הזדמנות לעלות זמנית לפסגה.

שחקני הפועל אשקלון חוגגים. אדריאן הרבשטיין
ארבעה שערים ברבע שעה. הפועל אשקלון/אדריאן הרבשטיין

הפועל אשקלון - הפועל מרמורק 2:4

אחרי הספרינט האדיר של מרמורק הגיעה מהלומה. החבורה של אסי דומב עשתה את הדרך הקצרה לסלה אחרי 5 ניצחונות מ-7 המשחקים האחרונים, אבל אשקלון סגרה את הסיפור מוקדם בזכות בליץ במחצית הראשונה. אסי גומה (27), עוז פרץ (29 ו-33) ותומר לוי (42) כבשו ארבעה שערים בתוך רבע שעה וזה הספיק. ליאל כהן (84 ו-90) רק צימק עם צמד מאוחר. אשקלון התגברה על התבוסה בעפולה בשבוע שעבר ופתאום היא שוב בתוך המאבק על עלייה לליגת העל.

הפועל ראשון לציון - הפועל עכו 1:3

הכתומים התאוששו מהתקופה הלא טובה עם ניצחון יפה שקטע לאורחים רצף של 10 משחקים ללא הפסד. איתמר שבירו מצא את הרשת כבר בדקה ה-3 ומלך שערי הליגה, גיל יצחק, הוסיף צמד (72 ו-76 בפנדל אחרי שצלל ברחבה). הלל בכר רק צימק לקראת הסיום (78). ראשון לציון שמרה על מרחק סביר מהקו האדום והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של עכו.

הפועל ניר רמת השרון - בני לוד 1:0

הפסד בית שישי ברציפות לקבוצה מהשרון, שממשיכה להידרדר. בן בן יאיר שמצוי בכושר טוב, הבקיע בדקה ה-33 והעניק ללוד ניצחון שני ברציפות והרבה מאוד חמצן. בעקבות התוצאות היום, אלי כהן ושחקניו נמצאים בתוך הקלחת וכמובן בסכנת ירידה מוחשית. מוראד אבו ענזה המארח הורחק בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully