וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בית הדין קבע משחק חוזר בין בית"ר תל אביב רמלה והפועל פתח תקוה

הקבוצה של זיו אריה נחלצה מהפסד טכני בעקבות המהומה, ספגה שני משחקי רדיוס והפחתת שתי נקודות על תנאי. הפועל פתח תקוה נקנסה ב-3,500 שקל

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל קבע הערב (שני) משחק חוזר בין בית"ר תל אביב רמלה והפועל פתח תקוה, בעקבות האירועים שהתרחשו במהלך המשחק ביניהן לפני כשבוע וחצי. כמו כן, הוטל על רמלה שני משחקי רדיוס, הפחתת שתי נקודות על תנאי וקנס של 20 אלף שקל. המלאבסים, מנגד, ספגו קנס של 3,500 שקל.

כזכור, במהלך המשחק הושלכו אבנים על אוהדי הפועל פתח תקוה, שפרצו בלית ברירה לכר הדשא. המשחק לא חודש, ובעוד האורחת חשבה שתקבל ניצחון טכני, לא כך היה. "אחריותה לאירועים מופחתת, אבל אי אפשר להתעלם ממעורבות אוהדיה בקטטה", חרץ הדיין בנוגע להפועל פתח תקוה.

הדיין הוסיף: "אין מחלוקת כי ירידת האוהדים לשדה המגרש היתה מוצדקת, גם הסירוב שלהם לשוב ליציע... למעשה, הסיבה האובייקטיבית היחידה בגינה לא חודש המשחק, היתה סירוב האוהדים לפנות את כר הדשא... כלומר, סיבת אי החידוש לא היתה אירוע האלימות שהסתיים לדעת כולי עלמא ועל כן לא ניתן לראות ברמלה אחראית לכך שהמשחק לא חודש.... במישור המשמעתי בלבד, לא ניתן להטיל את האשם בהפסקת המשחק על אף אחת מהנאשמות, ועל כן אני קובע קיום משחק חוזר".

אבנים הפועל פתח תקוה בית"ר תל אביב רמלה. צילום מסך
במשחק החוזר כבר לא יהיה קהל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully