וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס התרחקה מהמקום הרביעי עם הפסד רביעי רצוף

הקבוצה של דיוויד בלאט הפסידה 75:65 לאנאדולו אפס והתרחקה מהשגת הביתיות, צסק"א טיילה מול גראן קנאריה, ברצלונה ניצחה 67:77 את באסקוניה

שחקן צסק"א מוסקבה סרחיו רודריגס. GettyImages
ניצחון ביתי פשוט. סרחיו רודריגס/GettyImages

אחרי פגרת גביעים, חזרו הערב (חמישי) לפעילות ביורוליג עם המחזור ה-23, אותו פתחה צסק"א מוסקבה עם ניצחון ביתי קליל על גראן קנאריה. אולימפיאקוס של דיוויד בלאט הפסידה בחוץ לאנאדולו אפס והתרחקה מהמקום הרביעי שמבטיח ביתיות. ברצלונה הצליחה לנצח 67:77 את באסקוניה, שעכשיו הולכת לרצף של שלושה משחקי בית די נוחים.

seperator

צסק"א מוסקבה - גראן קנאריה 85:107

ניצחון ביתי שביעי רצוף של הרוסים, מאז ההפסד למכבי תל אביב לפני כחודש וחצי. גראן קנאריה הגיעה אחרי שבעה הפסדים רצופים ביורוליג וקיוותה להפתיע, אבל צסק"א קלעה 29 נקודות ברבע הראשון, פתחה פער דו ספרתי ושייטה לניצחון עם 75 אחוזים לשתי נקודות. סרחיו רודריגס הוביל את רשימת הקלעים עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים ונעזר בעוד ארבעה שקלעו בדאבל פיגרס, ביניהם וויל קלייבורן שסיים עם 17 ו-7 כדורים חוזרים. קים טילי ומרכוס אריקסון קלעו 13 נקודות כל אחד אצל המפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. דני מרון
הפסד משמעותי בטורקיה. דיוויד בלאט/דני מרון

אנאדולו אפס - אולימפיאקוס 65:75

אחרי סערת הדרבי ועונש הפחתת הנקודות בליגה היוונית, דיוויד בלאט ושחקניו חזרו ליורוליג והתרחקו מהמקום הרביעי בעקבות הפסד רביעי ברציפות. ואסילי מיציץ' ואדריאן מורמן התאוששו מהפציעות הקלות והובילו את אנאדולו אפס למהפך אחרי פיגור ברבע הראשון. ניקולה מילוטינוב שלט מתחת לסלים ונתן לבלאט תקווה יחד עם יאניס שטרלניקס (14 נקודות) שצימק לשלוש בלבד ברבע האחרון, אבל בריאנט דאנסטון, מורמן (12 נקודות ו-8 ריבאונדים) וקרונוסלב סימון (13) הבטיחו ניצחון.

ברצלונה - באסקוניה 67:77

הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' המשיכה במומנטום מהזכייה המרשימה בגביע הספרדי והשיגה ניצחון שלישי ברציפות ביורוליג, שמציב אותה במאבק על המקום הרביעי והביתיות בפלייאוף מול אנאדולו אפס. מנגד, באסקוניה עם הפסד שהוא לא כל כך גרוע מבחינתה כיוון שעכשיו מצפים לה שלושה משחקי בית נוחים מאוד ברציפות - נגד ז'לגיריס קובנה, חימקי מוסקבה ובודוצ'נוסט. אם תנצח בשלושתם, תגיעה לארבע המשחקים האחרונים של העונה הסדירה במצב נוח מאוד. קווין סרפאן הוביל את ברצלונה עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים כשגם פאו ריבאס קולע 15 ותומא הרטל קולע 11 ומוסיף 5 ריבאונדים ולא פחות מ-9 אסיסטים. את המפסידה הוביל שייבון שילדס עם 18 נקודות, דארון היליארד קלע 12 והוסיף 5 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully