וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: גרלון גרין חתם ויחליף את דבון אקון-פרסל

20.2.2019 / 20:03

הפורוורד שוחרר לפני כמה ימים מחימקי, בה העמיד ממוצעי יורוליג של 4.3 נק' ו-1.2 ריב' למשחק. פרנקו: "מגיע לאזן אותנו בעמדות 3 ו-4"

ONE

הפועל תל אביב סיכמה עם הפורוורד האמריקאי גרלון גרין שפתח את העונה בחימקי מוסקבה. האמריקאי בן ה-28, 2.01 מטר, חתם אצל האדומים והוא יגיע לארץ עד למשחק הליגה נגד עירוני נס ציונה. הוא צפוי להחליף את דבון אקון-פרסל, שביקש להשתחרר ונענה בחיוב. מאמן הקבוצה דני פרנקו: "גרלון מגיע לאזן אותנו בעמדות 3 ו-4 ונמצא בכושר משחק, זה מהותי בשלב הזה של העונה. מקווה שישתלב במהרה ויחד איתו נמשיך במומנטום לקראת החלק השני והמכריע של הליגה".

גרין הוא בוגר מכללת TCU והוא פתח את הקריירה המקצוענית שלו באוסטרליה ואחרי זמן קצר עבר ליפן. ב-2015 נחת באירופה כשחתם בטובינגן הגרמנית ומאוחר יותר הצטרף למונס הבלגית. כששיחק בטובינגן הוא התפרסם ברחבי העולם בגלל סל עצמי (בהטבעה!) שהוביל להפסד הקבוצה. גרין הוא אחיו הצעיר של ג'ראלד גרין, שמשחק היום ביוסטון.

בקיץ האחרון גרין חתם בניו אורלינס פליקנס, אבל שוחרר ממנה רגע לפני פתיחת העונה. בנובמבר הצטרף לחימקי מוסקבה, אבל לפני כמה ימים הצדדים נפרדו. ב-11 משחקי יורוליג העונה, הוא העמיד ממוצעים של 4.3 נקודות ו-1.2 ריבאונדים.

הפועל תל אביב נמצאת בעיצומו של מומנטום חיובי עם ארבעה ניצחונות ליגה בחמשת המחזורים האחרונים, אך למרות זאת עדיין לא נמצאת במקום שמוביל לפלייאוף. אחרי פגרת הנבחרת תתארח הקבוצה למשחק ליגה חשוב נגד עירוני נס ציונה.

גרלון גרין שחקן הפועל תל אביב. אתר הפועל תל אביב, אתר רשמי
גרלון גרין/אתר רשמי, אתר הפועל תל אביב

הסל העצמי של גרין, שהפך לויראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully