וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבון אקון פרסל יעזוב את הפועל תל אביב לבקשתו

19.2.2019 / 9:52

הפורוורד דרש לעזוב לאחר שלא התאקלם מבחינה מקצועית. רשם 7.6 נקודות ו-2.6 ריבאונדים בממוצע למשחק. בהפועל יעשו מאמצים לצרף פורוורד עד המשחק נגד נס ציונה

ONE

דבון אקון-פרסל ביקש אמש (שני) לעזוב את הפועל תל אביב באופן מיידי ובמועדון נענו לבקשתו בחיוב. השחקן שהגיע לאדומים לפני פחות מחודשיים, לא התאקלם מבחינה מקצועית ודרש לחזור לארצות הברית כדי לנסות ולמצוא קבוצה שמתאימה לו יותר. בהפועל היו מאוכזבים מאקון-פרסל גם כך, ולא עמדו בדרכו. כעת במועדון יעשו מאמצים על מנת לחפש פורוורד שיוכל לשחק גם בעמדה מספר 4 עד המשחק נגד עירוני נס ציונה בעוד תשעה ימים.

אקון-פרסל (1.98, 25) הגיע להפועל באמצע חודש דצמבר אחרי תקופה קצרה בה שיחק בדנבר נאגטס מה-NBA. בשמונה משחקים במדי האדומים העמיד אקון-פרססל 7.6 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים למשחק. משחקו הטוב ביותר היה בניצחון החוץ בגביע על מכבי אשדוד, ובליגה קלע 16 נקודות מול הפועל גלבוע/גליל.

אקון-פרסל יהיה הזר השלישי שעוזב את הפועל אחרי שבתחילת העונה שחררו האדומים את דאלאס מור וג'ונתן הולמס. הפועל מדורגת בשלב הזה במקום העשירי בטבלה, עם מאזן זהה לזה של מכבי אשדוד וגלבוע/גליל שמעליה, אך במומנטום חיובי עם ארבעה ניצחונות ליגה בחמשת המחזורים האחרונים.

שחקן הפועל תל אביב דבון אקון-פרסל. לילך וייס רוזנברג
רומן קצר. אקון פרסל/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully