וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה הפסידה, פרצה בבכי והודתה: קשה לי להתמודד עם תשומת הלב

במשחק הראשון שלה כאלופת אוסטרליה ומדורגת ראשונה בעולם, ולראשונה מאז שנפרדה מהמאמן שהוביל אותה לפסגה, היפנית נוצחה בדובאי, ונשברה לעיני התקשורת

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה/WTA

לא קל לעמוד בלחץ ובציפיות: נאומי אוסקה הפסידה אתמול (שלישי) במשחקה הראשון בסבב מאז שהפכה למדורגת ראשונה בעולם, כשנוצחה 6:3, 6:3 על ידי קריסטינה מלאדנוביץ' בטורניר דובאי. אוסקה בת ה-21, שזכתה בינואר באליפות אוסטרליה ובשנה שעברה באליפות ארה"ב, שיחקה לראשונה מאז שנפרדה מהמאמן שלה, סשה באין. אחרי שהעפילה אוטומטית לסיבוב השני, היא נוצחה תוך 66 דקות בלבד על ידי המדורגת 67 בעולם, שרשמה את הניצחון הראשון שלה העונה ביחידות.

אחרי המשחק אוסקה הודתה שכל תשומת הלב שקיבלה בתקופה האחרונה פשוט העמיסה עליה והקשתה עליה מאוד. זו לא רק העלייה המטאורית שלה לפסגת הטניס, אלא גם ההחלטה המאוד מפתיעה שלה להיפרד מהמאמן שיחד איתו זכתה בשני גרנד סלאמים והגיעה אל הטופ העולמי. במהלך המשחק הראשון שלה מאז אליפות אוסטרליה, אוסקה איבדה את ההגשה שבע פעמים וזכתה רק ב-35 אחוז מהנקודות בהגשה שלה. "זה נכון שבעולם הטניס, הפרידה הזו הייתה מפתיעה", אמרה אתמול מלאדנוביץ', "לא זכור לי שראיתי דבר כזה קורה".

הטניסאית היפנית נאומי אוסקה. AP, AP
מתחילה להרגיש את הלחץ. אוסקה/AP, AP

אוסקה עצמה נשאלה אם הצליחה לבלום את כל הדיבורים עליה בעקבות הדיווחים עליה ועל המאמן, ואמרה: "לא יכולתי. וזו התוצאה. המשחק הזה הוא תוצאה של זה. אני די בטוחה שכשהזמן יחלוף, אתם תפסיקו לדבר על זה. אבל כרגע זה הניוז הכי גדול בטניס, אני מניחה. תראו, זה קצת קשה, כי אני מרגישה שאנשים בוהים בי, ולא בדרך טובה, כך ש...".

לפתע אוסקה פרצה בבכי במסיבת העיתונאים, כשנשאלה אם תשומת הלב התקשורתית סביב סוגיית המאמן הפתיעה אותה. היפנית, כידוע, הייתה ממוקמת 48 בעולם בשלב הזה בשנה שעברה, אבל מאז עולמה התהפך. "אני לא בטוחה שאני ממש מבינה באיזה מצב אני נמצאת עכשיו, כי בשנה שעברה בכלל לא הייתי קרובה לדירוג הזה", אמרה הטניסאית, שמוגדרת כביישנית ונחבאת אל הכלים, "אנשים לא התייחסו אליי, וזה משהו שנוח לי... אני לא יודעת למה אני בוכה עכשיו. כן, לא יודעת למה זה קורה". היא הוסיפה ש"אני לא אוהבת את תשומת הלב. זה קצת קשה לי".

בשלב זה אוסקה לא הפסיקה את מסיבת העיתונאים, אלא המשיכה לדבר עם אנשי התקשורת, וטענה שאין סיבה לדאגה. "אליפות אוסטרליה הייתה לפני פחות מחודש. זה היה רק משחק אחד. אני חושבת שגם לא אנצח אף משחק עד סוף העונה, לא אגיד שאני מודאגת. אני די צעירה. יש לי עוד הרבה מה ללמוד. מבחינתי, זה הדבר הכי חשוב אחרי המשחק הזה. אני משחקת טוב אחרי הפסדים כאלה, אני כבר מחכה לטורניר הבא". זה יהיה באינדיאן וולס, שם תגיע לטורניר בפעם הראשונה כאלופה המכהנת.

עוד באותו נושא

נאומי אוסקה הודיעה במפתיע על פרידה מהמאמן שלה סשה באין

לכתבה המלאה
הטניסאית נאומי אוסקה. AP
פרצה בבכי לעיני העיתונאים. אוסקה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully