וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה הודיעה במפתיע על פרידה מהמאמן שלה סשה באין

היפנית בת ה-21, שזכתה עם מאמן השנה בסבב ל-2018 בשני תארי גרנד סלאם, החליטה על פרידה ממנו. דבנפורט: "זה הלם אמיתי, היא רק השתפרה איתו"

נאומי אוסקה טניסאית יפנית עם מאמנה סשה באין. GettyImages
אוסקה עם באין/GettyImages

המדורגת מספר 1 בעולם נאומי אוסקה הפתיעה היום (שני) כשהודיעה על הפרידה ממאמנה סשה באין. היפנית בת ה-21, ששיתפה פעולה עם המאמן הגרמני במשך 13 חודשים, זכתה תחת הדרכתו באליפות ארצות הברית ובאליפות אוסטרליה רק לפני שלושה שבועות.

אוסקה כתבה בטוויטר שלה: "שלום לכולם, לא אעבוד יותר עם סשה. אני מודה לו על העבודה שלו ומאחלת לו המון בהצלחה בעתידו". באין הגיב לאוסקה בטוויטר וכתב לה: "תודה לך נאומי. אני מאחל לך רק הצלחה ואת כל הטוב. איזה מסע זה היה. תודה שנתת לי להיות חלק מזה".

באין הגרמני שימש בעבר יריב אימונים ויועץ עבור סרינה וויליאמס במשך תקופה ממושכת (2015-2008) ולאחר מכן עבד גם עם ויקטוריה אזרנקה (2016-2015), סלואן סטיבנס (2016) וקרוליין ווזניאקי (2017). בשנה שעברה אף נבחר למאמן השנה בסבב הנשים, ה-WTA.

טניסאית העבר לינדסי דבנפורט הגיבה לפרידה המפתיעה ואמרה: "זה הלם אמיתי. היא רק זכתה בשני תארי גרנד סלאם, הם התחילו לעבוד ביחד בדצמבר 2017 ומאז רק השתפרה. סשה נבחר למאמן השנה בשנה שעברה. זה מפתיע מאוד, במיוחד לאור התוצאות של אוסקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully